Ovaj oglas je istekao 30.09.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Kiehl's Store Manager (m/f)
O poslu
Trenutno proširujemo našu Kiehl’s obitelj!
Za našu Kiehl's trgovinu u Zagrebu tražimo
Store Managera (m/ž)
Ugovor na određeno, puno radno vrijeme
Store Manager ĆE BITI ZADUŽEN ZA:
• Postizanje vrhunske korisničke usluge i poslovnih rezultata trgovine.
• Nesmetano i učinkovito vođenje računa uspostavljanjem ispravne i redovite komunikacije. Motiviranje i delegiranje uloga unutar tima.
• Poslovanje s računom - Upravljanje odgovarajućim razinama zaliha proizvoda i svim potrebnim proračunima.
• Od voditelja trgovine očekuje se postizanje sljedećih ciljeva: maloprodajni rezultati, nedostatak zaliha proizvoda, kao i provedba i praćenje obuke i razvoja tima.
Komercijalnost:
• Postizati maloprodajne ciljeva trgovine i ključnih pokazatelja učinka.
• Redovito komunicirati dosegnuta maloprodajna postignuća zaposlenicima i maloprodajnom timu.
• Tražiti poslovne prilike unutar zajednice i komunicirati relevantne informacije nadređenima.
• Osigurati točnu evidenciju svih radnih sati zaposlenika trgovine i poštovati odgovarajuće postupke obračuna plaća. Preuzeti odgovornosti za točnost svih narudžbi.
• Maksimizirati prodaje tijekom razdoblja velike gužve te osigurati odgovarajući nadzor prodajnog prostora
Svijest o brandu/proizvodima:
• Provoditi organizacijske obrazovne strategije prema potrebi, poput personaliziranih konzultacija s kupcima.
• Demonstrirati znanje o proizvodima/sastojcima i njihovoj primjeni te osigurati da cijeli tim pohađa tromjesečne edukacije
• Pružati odgovarajuće, personalizirane preporuke za proizvode i uzorke te slijediti Kiehl'sove strateške smjernice za pametno raspolaganje uzorcima.
• Pratiti razine znanja o proizvodima i usluzi zaposlenika radi točnosti, razvoja vještina i primjene.
• Identificirati obrazovne potrebe zaposlenika zaduženih za račune i osigurati da su one zadovoljene.
Učinkovita interakcija
• Osigurati da svi klijenti dobiju najvišu razinu usluge
• Podučavati zaposlenike kako bi postigli optimalni profesionalni razvoj.
• Biti odgovoran za stvaranje profesionalnog i pozitivnog radnog okruženja za sve zaposlenike u svakom trenutku
• Pružati redovite i neposredne povratne informacije o produktivnosti, razini usluge, poznavanju proizvoda, prodajnim vještinama, profesionalnom ponašanju itd.
O zaposleniku
• Iskustvo u maloprodaji/uslužnim djelatnostima sa visokim nivoom usluge (idealno od 2–5 godina iskustva)
• Iskustvo vođenja tima i postavljanja ciljeva
• Iskustvo u kozmetičkoj, modnoj industriji ili hotelijerstvu je prednost
• Komunikativna, iskrena osoba otvorena uma, spremna raditi u timu i doprinositi postizanju timskih ciljeva
• Dobro znanje engleskog jezika
• Iskustvo u radu na blagajni je prednost
Ukoliko smo Vas zainteresirali, pošaljite svoj životopis do 30.09.2025.
S obzirom na veliki broj prijava, bit će kontaktirani samo kandidati koji prođu u uži krug.*
*Sve prijave bit će strogo povjerljive.

