Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 15.09.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Key Account Manager (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
15.09.2025.

Lugera Talent Solutions (prethodno Adecco) globalni je lider u pružanju usluga u području ljudskih potencijala.

Naš klijent, kompanija Creaticon, uspješna je i brzorastuća hrvatska obiteljska tvrtka koja stoji iza prepoznatljivih skincare brendova Skintegra i Skinlick. Od osnutka 2017. godine Creaticon se ističe inovativnim pristupom formulacijama i visokim standardima kvalitete, a istovremeno pokazuje snažnu posvećenost društvenoj odgovornosti i podršci zajednici.
Za njihov tim trenutno smo u potrazi za novim kolegom ili kolegicom koji će nastaviti svoj razvoj na poziciji:

Key Account Manager (m/ž)
Lokacija: Zagreb

Što će biti Vaš posao?

  • Upravljanje i razvoj suradnje s ključnim kupcima u retail kanalu.
  • Izrada i provođenje account planova (prodajna strategija po kupcu).
  • Pregovaranje komercijalnih uvjeta (cijene, rabati, listing fee, promocije).
  • Planiranje i realizacija promotivnih aktivnosti u suradnji s marketing timom.
  • Praćenje i analiza sell-in/sell-out podataka, tržišnih kretanja i konkurencije.
  • Upravljanje budžetom i optimizacija ulaganja po kupcu.
  • Izrada redovitih izvještaja i prezentacija rezultata.
  • Timska suradnja s internim odjelima (marketing, logistika, financije).
  • Praćenje novih trendova u retailu i pravovremena prilagodba strategije.

Što očekujemo od idealnog kandidata?

  • SSS ili VSS (ekonomija, poslovna administracija, marketing ili srodna područja).
  • Minimalno 3 do 5 godina relevantnog radnog iskustva (key account management, prodaja, nabava ili trade marketingu), poželjno u FMCG-u ili kozmetici.
  • Odlično poznavanje retail tržišta i poslovnih procesa velikih kupaca.
  • Izražene pregovaračke, prezentacijske i komunikacijske vještine.
  • Snažne interpersonalne vještine i sposobnost izgradnje partnerskih odnosa.
  • Samostalnost, proaktivnost i orijentiranost na rezultate.
  • Analitičnost i sposobnost rada s financijskim pokazateljima (P&L, marže, budžeti).
  • Napredno znanje MS Excela i rada s podacima.
  • Aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu

A NUDIMO TI:

  • Ugovor o radu na neodređeno vrijeme.
  • Službeni automobil na korištenje 24/7.
  • Dodatne materijalne benefite.
  • Kontinuirane mogućnosti usavršavanja i razvoja vještina.
  • Rad u dinamičnom, motivirajućem i ugodnom okruženju.

Ako se pronalazite u opisu posla i udovoljavate navedenim kriterijima, pošaljite nam svoj životopis putem linka za prijavu.

Dozvola za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem ministarstva nadležnog za rad br. 178/20.
Napomena: kontaktirat će se samo oni kandidati koji uđu u uži izbor.