Ovaj oglas je istekao 15.09.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Key Account Manager (m/ž)
Lugera Talent Solutions (prethodno Adecco) globalni je lider u pružanju usluga u području ljudskih potencijala.
Naš klijent, kompanija Creaticon, uspješna je i brzorastuća hrvatska obiteljska tvrtka koja stoji
iza prepoznatljivih skincare brendova Skintegra i Skinlick. Od osnutka 2017. godine Creaticon
se ističe inovativnim pristupom formulacijama i visokim standardima kvalitete, a istovremeno
pokazuje snažnu posvećenost društvenoj odgovornosti i podršci zajednici.
Za njihov tim trenutno smo u potrazi za novim kolegom ili kolegicom koji će nastaviti svoj
razvoj na poziciji:
Key Account Manager (m/ž)
Lokacija: Zagreb
Što će biti Vaš posao?
- Upravljanje i razvoj suradnje s ključnim kupcima u retail kanalu.
- Izrada i provođenje account planova (prodajna strategija po kupcu).
- Pregovaranje komercijalnih uvjeta (cijene, rabati, listing fee, promocije).
- Planiranje i realizacija promotivnih aktivnosti u suradnji s marketing timom.
- Praćenje i analiza sell-in/sell-out podataka, tržišnih kretanja i konkurencije.
- Upravljanje budžetom i optimizacija ulaganja po kupcu.
- Izrada redovitih izvještaja i prezentacija rezultata.
- Timska suradnja s internim odjelima (marketing, logistika, financije).
- Praćenje novih trendova u retailu i pravovremena prilagodba strategije.
Što očekujemo od idealnog kandidata?
- SSS ili VSS (ekonomija, poslovna administracija, marketing ili srodna područja).
- Minimalno 3 do 5 godina relevantnog radnog iskustva (key account management, prodaja, nabava ili trade marketingu), poželjno u FMCG-u ili kozmetici.
- Odlično poznavanje retail tržišta i poslovnih procesa velikih kupaca.
- Izražene pregovaračke, prezentacijske i komunikacijske vještine.
- Snažne interpersonalne vještine i sposobnost izgradnje partnerskih odnosa.
- Samostalnost, proaktivnost i orijentiranost na rezultate.
- Analitičnost i sposobnost rada s financijskim pokazateljima (P&L, marže, budžeti).
- Napredno znanje MS Excela i rada s podacima.
- Aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
A NUDIMO TI:
- Ugovor o radu na neodređeno vrijeme.
- Službeni automobil na korištenje 24/7.
- Dodatne materijalne benefite.
- Kontinuirane mogućnosti usavršavanja i razvoja vještina.
- Rad u dinamičnom, motivirajućem i ugodnom okruženju.
Ako se pronalazite u opisu posla i udovoljavate navedenim kriterijima, pošaljite nam svoj životopis putem linka za prijavu.
Dozvola za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem ministarstva nadležnog za rad br. 178/20.
Napomena: kontaktirat će se samo oni kandidati koji uđu u uži izbor.

