Ostale informacije:
Opis posla: - komunikacija s korisnicima putem e-maila, chata i telefona - davanje informacija o proizvodima i uslugama - prosljeđivanje prijedloga, primjedbi i prijava problema odgovarajućim timovima - rad po zadacima nadređenih i održavanje standarda korisničke podrške na visokom nivou Uvjeti: - završena srednja škola (SSS) - poželjno iskustvo na sličnim poslovima (nije uvjet) - snalaženje u Microsoft Office okruženju i na internetu - poznavanje sporta i osnovno znanje o klađenju (ili želja za učenjem) - poznavanje pravopisa - posjedovanje vještina kao što su: dobra komunikacija, aktivno slušanje, empatija, strpljenje, snalažljivost i smirenost Način rada: u smjenama (od 8–16 sati i od 16–23 sata), kao i vikendima, blagdanima i praznicima Poslodavac nudi: - mentorstvo i uvođenje u posao - mogućnost napredovanja i razvoja karijere - subvencioniranu Multisport karticu - besplatan sistematski pregled i pregled vida - besplatna kava i čaj svaki dan - minimalno 24 dana godišnjeg odmora - 2 slobodna dana u tjednu prema dogovoru - slobodan dan za darivanje krvi - teambuildinge, volonterske akcije i interne zabave