HR administrator (m/ž)

18 dana do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
31.12.2025.

Lugera Talent Solutions (ex. Adecco Hrvatska) je je internacionalna tvrtka koja djeluje u zemljama diljem Europe.
Svakodnevno smo tu za naše klijente i kandidate, a usluge koje pružamo na tržištu su: traženje i selekcija kandidata, HR administracija, outsourcing, obračun plaća, istraživanja tržišta do održavanja različitih edukacija i treninga.

Kako bismo osigurali najbolju moguću uslugu za naše klijente, u potrazi smo za iskusnim HR administratorom u našem odjelu obračuna plaće.

HR Administrator m/ž
Lokacija: Zagreb

ŠTO MOŽEŠ OČEKIVATI OD LUGERA TIMA?

Ugodna radna atmosfera kod nas nije samo klišej. Naša najveća snaga i prednost su ljudi. Od nas možeš očekivati druženja na krovu u proljeće (s pogledom na cijeli Zagreb), proslave rođendana, dog friendly ured, puno smijeha, podršku kolega u svemu, timski duh i puno izazova u pravom smislu riječi.
Imat ćeš priliku raditi s različitim klijentima iz različitih industrija, pružamo ti mentorstvo i podršku od prvog dana — ne bacamo te u vatru, već te uvodimo postupno u posao, fleksibilnost i razumijevanje za privatne obaveze — jer znamo da život postoji i izvan posla te priliku da rasteš u ulozi i razvijaš se dalje u HR administracije ili obračuna plaće.

Smatramo da je naša najveća snaga upravo u različitostima, a možda tražimo baš tebe.

TVOJI RADNI ZADACI UKLJUČIVAT ĆE:

  • Komunikaciju sa zaposlenicima, klijentima, dobavljačima
  • Kreiranje Ugovora o radu, aneksa te priprema i organiziranje potpisivanja Ugovora o radu i pripadajuće dokumentacije
  • Organiziranje i ugovaranje pregleda vida, liječničkih pregleda, sistematskih pregleda, polica putnog i životnog osiguranja ovisno o zahtjevu klijenata
  • Izradu raskida Ugovora o radu, odjavu zaposlenika sa nadležnih institucija te slanje potrebnih odjavnih dokumentacija zaposleniku
  • Obavljanje prijava, odjava i promjena na nadležnim institucijama - HZMO i HZZO
  • Unošenje i izmjenu podataka zaposlenika u HR sistem
  • Pripremu obračuna plaća zaposlenika - prikupljanje mjesečnih evidencija radnih sati, evidencija izostanaka, (bolovanje, godišnji odmori, plaćeni dopusti) te priprema i slanje izvještaja evidencije rada u odjel Obračun plaće, kontrola obračuna plaća
  • Organiziranje i koordinaciju obavljanja Zaštite na radu, vođenje evidencije ZNR
  • Pripremu i slanje HR dokumentacije, kalkulacija i izvještaja na zahtjev klijenata
  • Izdavanje potvrda i izjava te ostale dokumentacije na zahtjev zaposlenika (potvrde za banku, za vrtić, za burzu)
  • Pripremu, kontrolu i predaju putnih naloga zaposlenika u odjel financija i računovodstva
  • Komunikaciju i suradnju s odvjetničkim uredom u svrhu savjetovanja i kreiranja HR dokumentacije npr. otkazi, zapošljavanje stranaca
  • Odgovornost da HR administrativni procesi i dokumentacija radnika budu u skladu sa lokalnim zakonodavstvom te internim procedurama

NA OVOM RADNOM MJESTU TE ČEKA:

  • Ugovor na neodređeno vrijeme s probnim rokom 6 mjeseci
  • 23 dana godišnjeg odmora
  • Plaćen topli obrok i troškovi prijevoza
  • Fleksibilno radno vrijeme
  • Povremena mogućnost rada od kuće (do 7 dana mjesečno)
  • Skraćeno radno vrijeme ljeti

OD NAŠEG NOVOG KOLEGE/KOLEGICE OČEKUJEMO:

  • Voljeli bismo da imaš barem dvije godine iskustva u HR administraciji kako bi se što prije snašao/snašla - ali i ako nemaš – a imaš sposobnost sagledavanja šire slike, izazovi i brzina ti nisu strani zajedno ćemo učiti
  • Važno je da aktivno koristiš engleski jezik u govoru i pismu jer imamo puno internacionalnih klijenata
  • Odlične komunikacijske i prezentacijske vještine
  • Sposobnost organizacije svojih radnih zadataka, postavljanje prioriteta, mogućnost prilagodbe zahtjevima klijenata i rokovima, a pritom ti nitko ne visi nad glavom i u radu si samostalan/a

Ukoliko si zainteresiran/na za navedenu poziciju i udovoljavaš navedenim kriterijima, pošalji nam svoj životopis putem linka za prijavu.

Napomena: bit će kontaktirani oni kandidati koji odgovaraju opisu radnog mjesta.

Lugera Talent Solutions - dozvola za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem ministarstva nadležnog za rad br. 178/20.

Prijava

Pošaljite zamolbu za posao i prijavite se na ovo radno mjesto.
Prijavite se za posao →