Ovaj oglas je istekao 10.10.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Financijski/a administrator\ica HZZ OGLAS
Nagrade i certifikati
O poslu
Udruga “Tatavaka” u potrazi je za novim članom ili članicom svog tima. Tražimo pedantnu i savjesnu osobu koja bi preuzela vođenje financijske administracije udruge. Početno radno vrijeme je 4 sata dnevno no postoji prostor za napredak i razvoj, u skladu s interesima i afinitetima osobe. Udrugu “Tatavaka” čini grupa profesionalaca, aktivista i volontera posvećenih promicanju kulture održivog življenja, prelasku na kružno gospodarstvo i zaštiti živog svijeta. Sjedište udruge je na otoku Zlarinu, a imamo i ured u coworking prostoru u Zagrebu. Cilj nam je u malim lokalnim i školskim zajednicama podržati i inspirirati društvene promjene potrebne za tranziciju prema održivim mjestima za učenje i život. Na Zlarinu provodimo program tranzicije prema malom održivom otoku. Krenuli smo od inicijative “Za Zlarin bez plastike” pokrenute 2018. godine, a zlarinski program danas obuhvaća rad na zaštiti i dobrom gospodarenju vodnim resursima, očuvanju bioraznolikosti kroz brigu o otočkoj lokvici i suhozidima te osmišljavanja sadržaja koji povezuju ljude s prirodom. Svoje smo djelovanje proširili i na edukaciju svih naraštaja i segmenata društva o klimatskoj krizi i održivosti te ga doveli do više od 35 škola iz različitih dijelova Hrvatske i preko 3000 polaznika naših radionica.
Poslovi i odgovornosti Financijskog administratora/ice Priprema i obračuni plaća, priprema i obračunavanje putnih naloga, priprema i izrada ugovora (ugovor o radu, ugovor o djelu, autorski ugovor), Evidentiranje ulaznih i izlaznih računa te pripreme za plaćanja Komuniciranje s djelatnicima i vanjskim suradnicima udruge Vođenje i ažuriranje; • Knjiga prometa , • Knjiga PN-a, • Knjiga IRA, • Knjiga ugovora, • Matična knjiga radnika, • Evidencije o zaposlenima
Praćenje financijskih stavki donatorskih ugovora, komunikacija s donatorima te izrada financijskih izvještaja za projekte prema pravilima donatora. Izrada polugodišnjih i godišnjih financijskih planova radi što učinkovitijeg raspolaganja sredstvima Udruge Izrada polugodišnjih i godišnjih financijskih izvještaja (internih i eksternih) Aktivna komunikacija sa knjigovodstvom Aktivna komunikacija i suradnja sa ostalim članovima tima Udruge i izvještavanje prema UO i NO Udruge Administracija ostalih službenih podataka udruge (praćenje broja volontera i volonterskih sati te izrada godišnjeg izvještaja o volonterskom programu, prikupljanja podataka i dokumentacije vezane uz zaštitu privatnosti, slanje službene dokumentacije elektroničkom poštom i poštom i slični poslovi)
Uvjeti i poželjne odlike: • Visoka stručna sprema ili najmanje 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima • Savjesnost i posvećenost detaljima • Samoinicijativnost i sposobnost rada u horizontalno organiziranom radnom timu • Otvorenost i iskrenost u komunikaciji • Prednost je interes za tematiku kojom se udruga bavi te poznavanje civilnog sektora i računovodstvenih propisa relevantnih za neprofitne organizacije
Prijave molimo poslati na adresu info@tatavaka.hr zaključno s 10. listopada 2023. Razgovore s potencijalnim kandidatima ćemo obavljati po zaprimanju prijave pa vas ohrabrujemo da iste pošaljete i prije završnog roka.
Prijavi molimo priložite: • svoj životopis • motivacijsko pismo • listu prijašnjih poslodavaca od kojih možemo zatražiti preporuku (s kontaktima) • bilo kakav drugi popratni materijal koji želite s nama podijeliti

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.