Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 25.10.2020. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Executive housekeeper / Glavna domaćica hotela (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Montafon, Austrija
Rok prijave:
25.10.2020.

NEXT STEP career network uspješno surađuje sa velikim brojem hotela u Austriji, Njemačkoj i Švicarskoj. Fokus naše djelatnosti je kreiranje uspješne i dugotrajne suradnje naših kandidata i partner hotela. Kroz dugogodišnje iskustvo i široku mrežu partner hotela u mogućnosti smo vam ponuditi posao koji će u potpunosti odgovarati vašim očekivanjima i vještinama.


Za našeg klijenta, novi hotel visoke 4*S kategorije u Montafonu, Austrija, sa pocetkom rada 10/2020 trazimo kvalificiranu osobu za poziciju:

EXECUTIVE HOUSEKEEPER / GLAVNA DOMAĆICA HOTELA (M/Ž)


SVOJIM KANDIDATIMA NUDIMO:

  • Bezbrižan i transparentan proces zapošljavanja bez agencijskih troškova
  • Nadprosječnu plaću 14 puta godišnje
  • Plaćeni godišnji odmor
  • Zdravstveno i mirovinsko osiguranje
  • Besplatan jednokrevetni smještaj i prehranu
  • Organizaciju putovanja
  • Pravnu podršku tijekom cijelog procesa zapošljavanja, te tijekom trajanja Ugovora
  • Petodnevni radni tjedan
  • Cijelogodišnji ugovor

OD KANDIDATA OČEKUJEMO:

  • Minimalno 2 godine radnog iskustva na poziciji Executive Housekeeper / Housekeeping Manager u hotelu visoke kategorije ili na brodu za krstarenje
  • Pisma preporuke bivših poslodavaca
  • Odlično poznavanje njemačkog jezika
  • Odlično poznavanje rada na račnalu
  • Motiviranost i dobre komunikacijske vještine
  • Visoku radnu etiku te sposobnost rada u internacionalnom timu
  • Volju za učenjem i usavršavanjem u struci
  • Interes za dugororočno zaposlenje

DJELOMIČNI OPIS POSLA:

  • Organizacija i kontrola svih poslova u odjelu domaćinstva hotela
  • Nabava i inventura materijala i opreme za domaćinstvo hotela
  • Planiranje godišnjeg budžeta
  • Planiranje rasporeda rada personala
  • Obučavanje personala
  • Planiranje i naručivanje sezonskih dekoracija
  • Organizacija rada i kontrola hotelske praonice
  • Organizacija "lost - found" protokola
  • Planiranje periodičnih godišnjih, generalnih čišćenja
  • Priprema izvještaja za hotelskog tehničara
  • Organizacija hortikulturalnih djelatnosti oko hotela
  • Organizacija čišćenja snijega
  • Organizacija usluge peglanja i šivanja

Molimo prijavite se sa detaljnim životopisom putem 'Brze prijave' ili osobno upoznajte svog Agenta u našem uredu u Klagenfurtu!


www.next-step4u.com

Prepustite brigu o svojoj karijeri najvećoj austrijskoj agenciji za zapošljavanje u hotelijerstvu sa sjedištem u Klagenfurtu, Austrija