Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 08.09.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Ekspert upravljanja odnosima s bankama, osiguravateljima i leasingom (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Pharma Valley, Rijeka
Rok prijave:
08.09.2025.

Nagrade i certifikati

Luppa certifikat Top Workplace 2024
Nositelj Top Workplace nagrade za 2024. g. koja se dodjeljuje organizacijama koje su ostvarile izvanredne rezultate, nadmašujući tržišne i industrijske standarde za 20%.
Luppa certifikat Top Workplace 2025
Nositelj Top Workplace nagrade za 2025. g. koja se dodjeljuje organizacijama koje su ostvarile izvanredne rezultate, nadmašujući tržišne i industrijske standarde za 15%.
Luppa certifikat Best of the Best 2025
Nositelj Best of the Best nagrade za 2025. g. koja je rezervirana za organizacije koje su nadmašile izvrsnost - premašivši mjerila za 25% ili više i rangirajući se među prve tri u svojoj tržišnoj i veličinskoj kategoriji.

U JGL-u njegujemo okolinu u kojoj zaposlenici mogu postići ravnotežu između poslovnog i privatnog života, gdje svaka osoba čini razliku i vidi plod svojega rada.

Stvaramo okruženje u kojem timski rad nije samo fraza, već se potiču i razvijaju inovativne ideje te hrabrost potrebna za njihovu realizaciju.

Ako te motivira rad u dinamičnom okruženju u kojem tvoje analitičke vještine i proaktivnost imaju stvaran utjecaj – pridruži se timu Korporativne riznice!

Ekspert upravljanja odnosima s bankama, osiguravateljima i leasingom (m/ž)


Tražimo motiviranu i analitičnu osobu koja će se pridružiti našem timu Korporativne riznice kao Ekspert upravljanja odnosa s bankama, osiguravateljima i leasingom. U ovoj ulozi biti ćete odgovorni za financijski nadzor investicijskih i razvojnih projekata, upravljanje osiguranjima, financiranjem dugotrajne imovine te izvještavanjem prema regulatornim tijelima.


Tvoje odgovornosti uključuju:

  • Upravljanje poslovima financijskog nadzora investicijskih i razvojnih projekata, osiguravajući da je realizacija u skladu s projektnim planom
  • Upravljanje svim vrstama osiguranja na razini tvrtke, u cilju smanjenja rizika i troškova poslovanja. Obnovu starih i ugovaranje novih polica osiguranja, provjeru konačnih obračuna (tehničkih rezultata), te prijavu šteta i praćenje odštetnih zahtjeva do njihove finalizacije
  • Koordiniranje aktivnosti financiranja dugotrajne imovine kroz kredite banaka, financijski ili operativni leasing, s ciljem optimalizacije dugoročnih i kratkoročnih obveza, prema usvojenoj proceduri nabavke i financiranja dugotrajne imovine uz osiguranje dokumentacije i evidencije financijskih ugovora
  • Upravljanje odnosima s ključnim stakeholderima – bankama, leasing društvima i osiguranjima. Priprema potrebne dokumentacije i aktivna komunikacija sa financijskim institucijama tvrtke vezana uz tekuće projekte i proizvode koje tvrtka koristi
  • Osiguravanje pravovremenog izvještavanja prema Zakonu o tržištu kapitala i Zakonu o deviznom poslovanju
  • Aktivnu međuodjelnu suradnju s ciljem optimizacije procesa, razmjene informacija i postizanja strateških ciljeva tvrtke

Što očekujemo od tebe?

  • Obrazovanje: VSS ekonomskog usmjerenja
  • Radno iskustvo: minimalno 5 godina iskustva na sličnim poslovima
  • Upravljanje projektima: iskustvo u vođenju projekata, posebno onih s multidisciplinarnim timom
  • Napredna znanja iz područja financija, sa naglaskom na zakonitosti vezane uz osiguranje i financiranje putem kredita i leasinga
  • Ključne vještine
    • Komunikacijske vještine: izvrsne vještine izgradnje odnosa s ključnim partnerima i klijentima, jasno i učinkovito prenošenje ideja te sposobnost pregovaranja s različitim timovima i dionicima unutar i izvan organizacije
    • Analitičke sposobnosti: sposobnost analize tržišnih trendova, konkurencije i financijskih pokazatelja za donošenje informiranih odluka
    • Vještine upravljanja: razvijene vještine organizacije i planiranja, upravljanja vremenom i prioritetima, uz otpornost i spremnost na prilagodbu novonastalim situacijama
    • Organizacija i upravljanje dokumentacijom – vođenje evidencija financijskih ugovora, vlasničkih struktura i izrade izvještaja
    • Jezične vještine: Aktivno znanje engleskog jezika
    • Informatičke vještine: napredno korištenje MS Office alata (Excel, Power BI), prednost je poznavanje rada u SAP-u

Poželjne osobine:

  • Dinamična i proaktivna osoba koja se brzo prilagođava novim izazovima
  • Timski igrač koji gradi dugoročne odnose i partnerstva
  • Visoki standardi profesionalnog ponašanja i poštivanje etičkih načela u poslovanju
  • Visoka razina preciznosti i odgovornosti u radu s financijskim podacima
  • Izražene analitičke sposobnosti i sposobnost donošenja odluka temeljenih na podacima
  • Sposobnost učinkovite komunikacije i suradnje s različitim odjelima i razinama organizacije
  • Proaktivnost u prepoznavanju rizika i predlaganju poboljšanja procesa
  • Fleksibilnost i prilagodljivost u dinamičnom poslovnom okruženju
  • Orijentiranost na rješenja i sposobnost upravljanja više zadataka istovremeno
  • Interes za praćenje financijskih tržišta, zakonskih promjena i trendova u području korporativnih financija i održivosti


Što nudimo?

  • Dugoročno zapošljavanje u stabilnoj kompaniji poznatog brenda
  • Stimulativna primanja – mogućnost bonusa za ostvarene rezultate
  • Mogućnost profesionalnog razvoja i usavršavanja

Upoznajte nas bolje, posjetite naš Profil poslodavca!


Ako želiš izgraditi karijeru koja te vodi do vrha, kreni s nama i postani dio JGL priče.

Pošalji nam svoj životopis i motivacijsko pismo putem linka za prijavu do 8. rujna 2025. i postani dio JGL tima.

Kandidati koji udovoljavaju uvjetima biti će kontaktirani putem maila.