Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 01.09.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Djelatnik u IT HelpDesk centru (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Nedelišće
Rok prijave:
01.09.2022.

O poslu

Opis radnog mjesta:
Kratko o nama: Samostalno ili u suradnji s tvrtkama u grupi, bavimo se proizvodnjom vlastitog hardvera i softvera, kao i podrškom raznih proizvoda našim klijentima. Više detalja: btc.hr.

Opis posla:
- Komunikacija i rješavanje ICT problema internih i vanjskih korisnika
- Instalacija, popravak i administracija ICT opreme i sustava (hardware i software)
- Praćenje rada internih aplikacija, pomoć korisnicima oko istih
- Testiranje i rad na vlastitim proizvodima u suradnji s proizvodnim kapacitetima
- Rad na rekonstrukcijama i analizama logova i eventova iz aplikacija koje koriste naši klijenti
- Rad na administraciji radnih naloga i organizaciji servisne mreže
- Testiranje internih aplikacija u suradnji s development sektorom te izrada tehničke dokumentacije i korisničkih uputa
- Ostali poslovi (vezani svi uz IT)
Posebne pogodnosti:
Ono što nudimo:
- Visina plaće ovisno o predznanju (stvar je dogovora) - uvažavaju se želje kandidata.
- Probni rok na 3 mjeseca, ugovor za stalno nakon toga ako se zadovolje uvjeti.
- Dvokratno radno vrijeme, rad vikendima kako koji padne, jer se izmjenjuje s kolegama. Radno vrijeme HelpDeska je od 8-22, tako da smjene prema tome slažu.
- Rad u timu s IT stručnjacima (ima puno toga za naučiti, developeri, sistemaši, testeri...)
- Napredovanje sukladno motiviranosti kroz neko vrijeme
- Pokrivamo putne troškove
- Super uvjete rada u vlastitom novouređenom prostoru – nova Gospodarska zona Goričica u Nedelišću
Vrsta posla:
stalni radni odnos

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Što tražimo od kandidata:
- Želja za učenjem, jer se radi o specifičnim tehnologijama koje nije moguće naučiti, stoga ne tražimo predznanje.
- Razvijene komunikacijske vještine i organizacijske sposobnosti, zbog svakodnevne komunikacije s klijentima, kolegama i serviserima po terenu.
- Sklonost timskom radu, jer se radi s kolegama i klijentima ponekad paralelno te se odrađuju zadaci kolega koji su ih započeli. Važno je pomagati kolegama, te je izuzetno važno da se znanje čim više preda kolegama u lancu.
- Poznavanje engleskog jezika obavezno. U jeziku i pismu.
- Vozačka dozvola B kategorije

Što je poželjno od vještina:
- Operativno poznavanje osnova Microsoft okruženja (Windows, Windows Server..)
- Operativno poznavanje osnova računalnih mreža i protokola
- Prednost je iskustvo u radu s Linux OS-om

(nije obavezno znanje ako netko ima želju i smisao za naučiti isto, važno je da je osoba imala nekakav kontakt s radom u gore navedenim sustavima)

Remote rad ne dolazi u obzir zbog specifičnosti rada s internim klijentima i internim proizvodima od samoga početka.
Strani jezik:
engleski
Vozačka dozvola:
B
Poznavanje rada na računalu:
napredno