Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 07.07.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Djelatnik odjela Administracije i korisničke podrške (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
07.07.2022.


Leanpay je tvrtka koja posluje već 4 godine, Fintech start-up trenutno prisutan na dva tržišta, a nakon uspješnog ciklusa financiranja serije A, poslovanje širimo i na Mađarsku i Rumunjsku.

Naša misija je omogućiti potrošačima plaćanje bilo kojeg proizvoda ili usluge na rate u bilo kojoj trgovini i na bilo kojem prodajnom kanalu, u samo nekoliko klikova- bez papirologije, bez kreditne kartice i bez odlaska u banku.

Kupite sada, platite kasnije (“BNPL”) i digitalno financiranje na prodajnom mjestu (“dPOSF”) zadnji su trendovi u Fintechu i Leanpay naporno radi kako bi bio postao lider na području srednje i jugoistočnoj Europe.

Naš tim iskusnih profesionalaca iz maloprodaje, bankarstva i razvoja softvera omogućuje nam stvaranje rješenja koja donose dodatnu vrijednost našim partnerima i kupcima. Trenutno smo vodeći na slovenskom tržištu a u Hrvatskoj poslujemo godinu dana.

Djelatnik odjela Administracije i korisničke podrške (m/ž)
Zagreb

Tražimo motiviranu, fleksibilnu i analitičnu osobu koja se lako snalazi u novim situacijama i brzo pronalazi rješenja. Osobu koja želi i može biti uspješna u izgradnji odnosa sa klijentima i koja može učinkovito integrirati informacije iz različitih izvora.


Odgovornosti:

  • operativno upravljanje procesima uključujući korisničku podršku
  • rad sa klijetima kroz rješavanje upita, zahtjeva i pitanja u svrhu povećanja lojalnosti i zadovoljstva klijenata
  • procjena i odobravanje zahtjeva klijenata pridržavajući se pravila odobravanja
  • upravljanje, praćenje i izvještavanje o redovnim poslovnim aktivnostima
  • sastavljanje izvještaja i analiza podataka za menadžment tvrtke

Područje rada: Zagreb

Uvjeti:

  • izvrsne vještine rješavanja problema i razvijene komunikacijske vještine
  • odlično znanje Microsoft Officea (osobito Excela)
  • želja za učenjem i razvojem
  • rad u 2 smjene
  • odlično poznavanje engleskog u govoru i pismu

Prethodno iskustvo nije potrebno – da, dobro ste pročitali – očekujemo da želite brzo učiti i rasti s nama, a za to vam ne treba puno godina iskustva, samo puno entuzijazma!


Što nudimo:

Nudimo vam odličnu radnu atmosferu u timu koju njeguje prave vrijednosti i kulturu rada. Vjerujemo da se greške se događaju i učimo iz njih, poštivajući jedni drugi i zajedničke dogovor.

Ako smatrate da ste prava osoba za ovaj posao, pošaljite nam svoj životopis putem linka za prijavu. Biti će kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.