Ovaj oglas je istekao 06.07.2018. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Djelatnik na recepciji i marketingu (m/ž)
O poslu
Nakon godina uspješnog poslovanja u SAD-u (uredi u saveznim državama Kalifornija te Tennessee), Dr Bandalo je otvorio ured Bandalo Kiropraktika u Splitu prošle godine i ubrzo se našao na glasu u prevenciji uspješnog poslovanja u Zagrebu, na dvije lokacije, Poliklinika Bagatin otvara svoja vrata u srcu Dalmacije.
S ciljem stvaranja vrhunskog tima u Splitu otvaramo natječaj za jednu zaposlenicu u djelatnosti recepcije i marketinga.
Misija ureda Bandalo Kiropraktika je da pomognemo ljudima ostvariti njihov Bogom dani životni potencijal te istu kulturu njegujemo u našem uredu za zaposlenike te radimo na tome da to omogućimo svim našim zaposlenicima kako bi ostvarili svoj poslovni, ali i osobni potencijal. Cilj nam je stvoriti okruženje gdje se naši zaposlenici mogu razvijati kroz izazove i mogućnosti, ali i razmišljati izvan okvira u dinamičnom i poslovnom okruženju.
Želite li biti dio uspješne priče i s nama ostvariti svoj potencijal, prijavite se na oglas i postanite dio našeg tima.
U potrazi smo za Stručnom suradnicom u ulozi recepcije i marketinga (ž) s očekivanim početkom rada u srpnju 2018. u Splitu.
OPIS POSLA:
Prijem i ispraćaj klijenata
Primanje uplata te izdavanje računa
Izvršavanje administrativnih obaveza (održavanje i ažuriranje podataka u Excel programu)
Provjera i briga oko termina klijenata
Pružanje informacije klijentima o svim našim uslugama
Vođenje brige o klijentima u uredu
Vođenje brige o urednosti ureda
Pomoć doktoru u organizaciji posla
Rad u timu
Dodatne edukacije i stručna usavršavanja
Izvrsno radno okruženje u mladom i proaktivnom timu
Obrazovanje o razvoj vještina u radu u timu i s klijentima ali važnih i za osobni razvoj
Predani HR tim koji se brine o Vašem rastu i razvoju
Usluge kiropraktike za sve zaposlenike u uredu Bandalo Kiropraktika
Timska druženja
O zaposleniku
Prednost obrazovanje i/ili iskustvo iz područja hotelijerstva, prodaje, ugostiteljstva ili rada s klijentima
Poznavanje rada na POS uređaju
Izvrsno znanje engleskog jezika
Poželjno znanje nekog drugog svjetskog jezika (talijanski, njemački)
Napredno korištenje MS Office (posebice Excel), rukovanje s tablet uređajima
Analitičnost i organiziranost – potrebno za vođenje baze podataka
Učinkovitost na poslu
ŠTO OČEKUJEMO OD VAS:
Ljubav prema poslu
Učinkovitost
Predanost u radu i proaktivnost
Odgovornost
Posvećenost detaljima
Vrhunske komunikacijske vještine
Ljubaznost i susretljivost
Razvijene organizacijske sposobnosti
Obrazovanje pacijenata te potencijalnih pacijenata o našim uslugama