Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 14.02.2020. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Djelatnik/ca na recepciji i referent općih poslova

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Valentinovo (Pregrada)
Rok prijave:
14.02.2020.

O poslu

Opis radnog mjesta:
Alati Stuhne d.o.o. je poduzeće osnovano 1986. godine, a specijalizirano za proizvodnju alata za staklarsku industriju. Naše znanje i iskustvo, fleksibilnost i želja za stalnim unapređenjem procesa, omogućuju nam da proizvodimo proizvode koji odgovaraju najvišim standardima kvalitete. Ovim putem pozivamo sve odgovorne, entuzijastične, motivirane, pouzdane i ciljevima orijentirane kandidate koje rad u perspektivnoj tvrtki smatraju izazovom i prilikom za daljnjim kvalitetnim razvojem svoje karijere da nam se pridruže radnom mjestu:

DJELATNIK/CA NA RECEPCIJI I REFERENT OPĆIH POSLOVA – 1 IZVRŠITELJ (m/ž)

Zadaci i odgovornosti:
• Javljanje na inozemne i domaće telefonske pozive na centrali i preusmjeravanje poziva
• Administriranje ulazne i izlazne pošte
• Vođenje evidencije ulaza i izlaza posjetitelja
• Vođenje evidencije sastanaka i rezervacija dvorana za sastanke
• Doček i usluživanje posjetitelja na sastancima (kava, čaj, voda, sokovi, grickalice)
• Briga o zalihi kave, čajeva sokova i grickalica za goste te nadopunjavanje istih
• Mjesečno prikupljanje narudžbi uredskog materijala i vođenje zalihe uredskog materijala
• Briga o mailovima koji dolaze na info mail adresu, te odgovaranje ili prosljeđivanje istih na odgovorne osobe
• Prikupljanje podataka i ispunjavanje mjesečne statistike prema Hrvatskom zavodu za statistiku
• Ažuriranje zaduženja mobilnih uređaja, te popisa mobilnih i fiksnih telefonskih brojeva
• Ispomoć kod ažuriranja i izrade dokumentacije za djelatnike sukladno radno - pravnom okviru, te upis i ažuriranje podataka u informacijskom sustavu
• Ispomoć kod administriranja prijava/odjava djelatnika na mirovinsko i zdravstveno osiguranje
• Izrada i ažuriranje zahtjeva za godišnje odmore
• Pomoć ostalim odjelima i djelatnicima oko administrativnih poslova
• Ostali zadaci po nalogu direktno nadređenih
Posebne pogodnosti:
Nudimo Vam:
• Rad u mladom i dinamičnom timu
• Potporu i uvođenje u posao
• Priliku za osobni rast i razvoj
Vrsta posla:
rad na određeno vrijeme

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Od Vas očekujemo:
• Minimalno SSS društvenog usmjerenja
• Ljubaznost, srdačnost, suradljivost, te integritet i osobno poštenje
• Volju i želju za rad, inicijativu, proaktivan pristup poslu, te obavljanje radnih zadataka odgovrno, točno i pravovremeno.
• Aktivno služenje engleskim jezikom u govoru i pismu, drugi jezik (njemački, talijanski) je prednost
• Napredno korištenje računala, osobito MS office paketa – excel, word, powerpoint
• Vozačka dozvola B kategorije

Ugovor se sklapa na određeno vrijeme, do povratka djelatnice sa porodiljnog dopusta. Očekivano do početka 2021. godine.

Svoje prijave sa životopisom i zamolbom za navedenu poziciju pošaljite najkasnije do 14.02.2020. godine putem Brze prijave.
Minimalna stručna sprema:
Srednja škola
Strani jezik:
engleski
Vozačka dozvola:
B
Poznavanje rada na računalu:
napredno