Customer Service Representative (German-speaking) | E-mobility (m/ž)
Customer Service Representative (German-speaking) | E-mobility (m/ž)
Mi smo zaljubljenici u korisničko iskustvo, podjednako strastveni prema našim klijentima kao i njihovi najvjerniji obožavatelji. Možete nas pronaći iza sjaja fintech inovatora, tehnoloških legendi i mnogih drugih. Trenutno tražimo specijalista/icu korisničke podrške na njemačkom jeziku za klijenta iz energetske industrije, poznatog po svojoj predanosti održivosti i inovacijama. Želimo da se pridružiš našem timu!
Što je tu za TEBE?
- Međunarodno i inkluzivno okruženje u kojem se od prvog dana osjećaš podržano, ohrabreno i dobrodošlo
- Organizirana obuka koja će te upoznati sa svim specifičnostima posla
- Kontinuirani razvoj kroz naše interne platforme za učenje
- Neograničene prilike za napredovanje: 90% naših menadžera započelo je karijeru u korisničkoj podršci
- Korporativne pogodnosti, popusti te bonusi dobrodošlice i preporuke
Za uspjeh u ovoj ulozi potrebno je:
- Izvrsno poznavanje njemačkog jezika (C1 razina ili više) u govoru i pismu
- Dobro poznavanje engleskog jezika (B2 razina ili više)
- Spremnost na rad na daljinu s punim radnim vremenom te mogućnost rada u smjenama 24/7
- Odlične komunikacijske i međuljudske vještine – poput empatije i aktivnog slušanja
- Sposobnost brzog usvajanja informacija, prilagodbe i reagiranja na promjene
- Pozitivan stav i želja za pružanjem izvrsnog korisničkog iskustva – vjeruješ da korisnici zaslužuju više od same podrške
- Prednost imaju kandidati s iskustvom u korisničkoj podršci
Pridruži nam se kao agent/ica korisničke podrške na njemačkom jeziku!
Budi prva linija podrške korisnicima i ostvari stvaran utjecaj na razini cijele tvrtke. U ovoj ulozi ćeš:
- Raditi za jednu od najvećih europskih energetskih kompanija, kao korisnička podrška korisnicima električnih vozila
- Osiguravati izvrsno korisničko iskustvo pravovremenim i točnim odgovorima na upite putem telefona i e-maila
- Aktivno doprinositi uspjehu projekta – predlagati poboljšanja, dijeliti znanje i učiti zajedno s kolegama
- Raditi od kuće u smjenama 24/7, 5 dana tjedno
- Početi s radom: kolovoz 2025.
Za rad od kuće potrebno je imati:
- Stabilnu internetsku vezu brzine najmanje 10 Mbps ili više
Kako izgleda rad u Transcomu:
Našu priču u Hrvatskoj započeli smo 2005. godine, a trenutno brojimo više od 3000 zaposlenika koji komuniciraju s korisnicima diljem svijeta na čak 9 jezika. S rastom i razvojem naših projekata konstantno se otvaraju i nove karijerne mogućnosti za naše zaposlenike, što rezultira čestim internim promaknućima naših djelatnika. U Transcomu smo neumorno predani. Našim klijentima i jedni drugima. Svaki dan netko započne svoje putovanje sa Transcomom. Uzimajući potencijal koji imaju danas i pretvarajući ga u vještine za budućnost. Dobivajući priznanja za naporan rad, za to što su timski igrači i za podršku drugima. Zagovaranje pozitivnih, trajnih promjena u svojim timovima i zajednicama. Upravo takvi smo mi u Transcomu. Ovdje brinemo i navijamo jedni za druge. Uključeni ste, baš takvi kakvi jeste, od prvog dana. A sa pravim načinom razmišljanja, nema kraja koliko daleko možemo ići zajedno.
Prijavi se, kontaktiraj nas, piši nam ili nas dođi posjetiti. Radujemo se svakoj novoj prijavi i bit će nam drago
ako ti budemo imali priliku detaljnije prezentirati uvjete rada kod nas.
Radnička cesta 39 (Centar 2000), 10000 Zagreb | www.transcom.com
Prijava
Možda će vas zanimati
Agent/ica u pozivnom centru sa znanjem njemačkog jezika Transcom WorldWide d.o.o.
English-Speaking Guest Services Representative (m/f) Transcom WorldWide d.o.o.
Konobar/konobaricaLATINO d.o.o. za trgovinu i usluge
Prodavač/ica-konobar/ica na benzinskoj postajiINA MALOPRODAJNI SERVISI d.o.o. za usluge
Specijalist korisničke podrške na njemačkom jeziku u bankarstvu (m/ž)Transcom WorldWide d.o.o.