Business Controller, BP&A Europe Commercial (m/ž)

Danas istječe

Business Controller, BP&A Europe Commercial (m/ž)
Zagreb

O poziciji

Kao poslovni kontroler, blisko surađujete s voditeljem financija zemlje i ključnim dionicima u poslovanju kako biste pružili financijsku analizu i izvještavanje, vodstvo i kontrolu nad komercijalnim i financijskim aktivnostima u regiji, omogućujući učinkovito donošenje odluka i jačanje usklađenosti s relevantnim pravilima i postupcima.

Konkretno:

  • Odgovorni ste za proces prognoziranja i izvještavanja, od dugoročnog plana (LRP) do godišnjeg operativnog plana (AOP), tromjesečnog prognoziranja i mjesečnog izvještavanja, analizu odstupanja i identifikacije pozitivnih/negativnih trendova
  • Poslovni ste partner za poslovne jedinice zadužene za generike (Gx) i inovativne proizvode (Ix), pružajući financijski uvid i omogućujući učinkovito donošenje odluka koje pozitivno utječu na poslovne rezultate i povećavaju konkurentnost (npr. profitabilnost brenda, analiza povrata na ulaganje (ROI) i kontrola proračuna troškova prodaje i marketinga, odluke o portfelju itd.)
  • Pridonosite usklađenosti s relevantnim financijskim smjernicama (pravila, propisi i korporativne politike)

Vaša zaduženja

  1. Planiranje, prognoziranje i upravljanje izvještavanjem o dobiti i gubitku (P&L) za zemlju
    1. Zaduženi ste za proces poslovnog planiranja za zemlju (Gx & Ix), tj. organiziranje sastanaka i predložaka itd. za razvoj financijskih planova (AOP, RF, LRP), osiguravajući transparentnost poslovnih i financijskih pokretača te jasno identificiranje rizika i prilika
    2. Postavljate i održavate učinkovit sustav upravljačkog izvještavanja (i planiranja) za zemlju koristeći se sustavima SAP BI i Hyperion (Essbase/SmartView), kao i lokalnim alatima i datotekama
    3. Pružate stručne uvide temeljene na upravljačkim izvještajima i analizama upravljanja poslovnoj jedinici, vodstvu klastera i korporativnim financijama, osiguravajući koherentnu financijsku sliku koja podržava upravljanje poslovnim odlukama (npr. razjašnjavanje uzroka odstupanja u odnosu na AOP/RF itd.)

  2. Poslovno partnerstvo za Gx/Ix poslovnu jedinicu u zemlji
    1. Razvijate i upravljate odnosima s lokalnim poslovnim partnerima u svim dijelovima Gx/Ix poslovne jedinice (Gx, Rx, Hx i OTC/Consumer Health Care), stječete razumijevanje poslovanja te pružate uvide temeljene na financijskim podacima (npr. analiza bruto marže, profitabilnost brendova itd.) koji pomažu u upravljanju poslovanjem i poboljšanju portfelja
    2. Pružate uvid i smjernice voditeljskom timu kako biste podržali strateško planiranje i donošenje odluka u vezi s poslovnim prilikama i pipelineom tvrtke

  3. Financijska usklađenost
    1. Surađujete s voditeljem financija i računovodstvom u zemlji na implementaciji svih primjenjivih pravila i propisa te internih politika (npr. SOX, lokalni porezni propisi, korporativne politike) i pratite njihovo poštivanje

  4. Ljudi i organizacija
    1. Surađujete s europskim odjelom za kontroling i poslovnim kontrolerima drugih tržišta kako biste osigurali usklađenost i kvalitetu u svim rutinskim zadacima europskog odjela za kontroling (npr. Mjesečno podnošenje preliminarne neto prodaje, podnošenje FTE-a, podnošenje LBE-a itd.)
    2. Aktivno dijelite iskustva s drugim kontrolerima unutar klastera kako bi se kontinuirano poboljšavala učinkovitost
    3. Kao član tima GPS (Globalnih Poslovnih Servisa) Teve, pridružujete se rastućoj organizaciji i sudjelujete u centralizaciji, standardizaciji i optimiziranju Tevinih financijskih aktivnosti
    Akademsko obrazovanje
  • Minimalno prvostupnička diploma iz poslovne administracije, ekonomije ili financija i računovodstva ili ekvivalentna kombinacija obrazovanja i profesionalnog iskustva.

    Iskustvo i znanje
  • Minimalno 2-4 godine relevantnog profesionalnog iskustva, idealno u FMCG ili farmaceutskom sektoru unutar srednje do velike matrične organizacije ili renomirane revizorske tvrtke
  • Solidno znanje računovodstvenih principa
  • Praktično iskustvo u financijskom planiranju i analizi
  • Vrlo napredno znanje rada u Microsoft Excelu
  • Poznavanje usklađenosti i kontrola
  • Iskustvo rada s SAP ERP sustavima i Hyperionom
  • Tečno znanje engleskog jezika u govoru i pismu

    Vještine i kompetencije
  • Izvrsne numeričke sposobnosti i analitičko razmišljanje
  • Snažne komunikacijske vještine i orijentacija na kupca
  • Sposobnost samostalnog rada i rada u timu
  • Dobre vještine planiranja i organizacije te izvrsnost u izvršavanju zadataka
  • Komercijalna osviještenost i prilagodljivost promjenama

Ako želite postati dio našeg tima, svoj životopis dostavite do 17.2.2025.

Prijavi se

Veselimo se vašoj prijavi!
Razmatrane će biti samo pravovremene i potpune prijave pristigle elektronskim putem.