Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 31.05.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Audio-vizualni tehničar/ka  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
SOLARIS, D.D. ZA HOTELIJERSTVO, UGOSTITELJSTVO I TURIZAM
Kategorija:
Mjesto rada:
Šibenik
Rok prijave:
31.05.2024.

O poslu

Mjesto rada:
ŠIBENIK, ŠIBENSKO-KNINSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Uvjeti na radnom mjestu:
Rad na jednom mjestu
Radno iskustvo:
1 godinu
Vrsta zaposlenja:
Na određeno; povećan opseg posla
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Poslodavac:
SOLARIS, D.D. ZA HOTELIJERSTVO, UGOSTITELJSTVO I TURIZAM
Kontakt:
Ostale informacije:
Osnovne radne aktivnosti:
Provedba aktivnosti u pogledu organizacije događanja
Mjerenje dvorana i razumijevanje set up-ova dvorana.
Sudjelovanje u postavljanju dvorana, izložbenih prostora (montaža i demontaža – stolovi, stolice, tehnička oprema) prije, tijekom i nakon događanja.
Odgovornost za postavljanje, održavanje, rastavljanje audio i video opreme (mikrofoni, zvučnici, priključne žice i kabeli, ploče za zvuk i miksanje, kamere, monitori i ostali poslužitelji srodne elektroničke opreme za događaje uživo ili snimljene poput koncerata, sastanaka, kongresa, prezentacija i ostalih događaja).
Postavljanje promo materijala klijenta za na to predviđena mjesta unutar konferencijskih prostora, te briga o istome za vrijeme trajanja događanja.
Održavanje tehničkih proba u konferencijskim prostorima i za događanja, u suradnji s klijentima.
Za vrijeme trajanja događanja, biti na raspolaganju klijentima u slučaju poteškoća s tehničkom opremom ili dodatnih zahtjeva klijenta.
Kontroliranje svijetla i zvuka za događanje.
Organizacija i izdavanje/povrati banketne i tehničke opreme iz konferencijskih prostora, u suradnji s nadređenim.
Kontrola čistoće konferencijskih prostora.
Prijava oštećenja ili kvarova nadređenom.
Dužni su prepoznati potrebu za većim popravcima opreme i javiti ih nadređenoj osobi.
Prepoznavanje prilika za povećanje prihoda povećanjem prodaje i ponudom poboljšanja kako bi se organizirali izvanredni događaji.
Održavanje i vođenje inventure za AV opremu.
Upravljanje logistikom i aktivnostima u pogledu događaja
Vođenje računa o nesmetanom napretku u organizaciji događanja poštovanjem utvrđenih postupaka, suradnjom s drugim djelatnicima i osiguravanjem točnosti.
Pozdravljanje gostiju tijekom događaja i provjera pojedinosti.
Utvrđivanje operativnih izazova povezanih sa skupinom gostiju i određivanje najboljeg načina suradnje s osobljem hotela i klijentom kako bi se riješili ti izazovi i razvila alternativna rješenja.
Posredovanje između Event managera i klijenta tijekom svih faza događaja (prije događaja, tijekom događaja, nakon događaja), zajedno s nadređenim.
Sudjelovanje u provjeri lokacije s klijentom i pružanje podrške prodajnom procesu prema potrebi.
Osiguravanje izvrsne usluge
Stvaranje atmosfere u svim aktivnostima povezanim s organizacijom događanja koja ispunjava ili premašuje očekivanja gostiju.
Sudjelovanje u razgovoru s kupcima kako bi se utvrdili ciljevi i zahtjevi povezani s događajima, poput sastanaka, konferencija i kongresa.
Obavlja i druge poslove sukladno nalogu nadređenog zaposlenika.
POTREBNA ZNANJA, VJEŠTINE I OSOBINE Izražene vještine prezentiranja i komunikacije (verbalne, slušne i pisane).
Izvrsno poznavanje engleskog i još jednog stranog jezika u govoru i pismu.
Prilagodljivost, rješavanje problema, profesionalno ponašanje i organizacijske sposobnosti.
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
143409731
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.