Asistent u nabavi (m/ž)
O poslu
Kvaliteta proizvoda i usluga koje nudimo naše su najveće vrijednosti na kojima gradimo konkurentnost te konstantno unaprjeđujemo našu učinkovitost i prepoznatljivost.
Naš tim se sastoji od visoko educiranih profesionalaca koji svojim zajedničkim iskustvom i znanjem pridonose razvoju i poslovanju tvrtke.
Zbog širenja poslovanja tražimo motiviranu i odgovornu osobu na sljedećoj poziciji:
ASISTENT U NABAVI (m/ž)
Opis posla:
• izrada poslovnih dokumenata (ugovori, dopisi i sl.)
• praćenje javne nabave i slanje ponuda putem EOJN-a
• prikupljanje cjelokupne tenderske dokumentacije
• izrada ponuda i računa
• obrada narudžbi, izrada naloga za isporuku
• slaganje i arhiviranje poslovne dokumentacije
• sudjelovanje u organizaciji poslovnih sastanaka i raznih događaja poslovnog karaktera
• obavljanje svih ostalih administrativnih i drugih poslova po nalogu voditelja Odjela
• sva potrebna sredstva za rad
• rad u zdravoj i stimulativnoj radnoj sredini
• priliku za edukaciju i dodatno usavršavanje
• kvartalne i godišnje prigodne nagrade sukladno ostvarenim osobnim rezultatima
O zaposleniku
• SSS ili VŠS, minimalno 3 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
• poznavanje tenderske procedure i Zakona o javnoj nabavi je obavezno
• poželjno poznavanje medicinskog asortimana i opreme (medicinski proizvodi, lijekovi, dezinficijensi i sl.)
• aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
• aktivan rad na računalu (MS Office, Outlook, Internet
Profil kandidata:
• timski igrač
• sposobnost analitičkog razmišljanja
• predanost poslu, snalažljivost, preciznost, pouzdanost i odgovornost
• fleksibilnost
• sposobnost multitasking-a
Samo kandidati koji uđu u uži izbor bit će kontaktirani.
Ostalim kandidatima zahvaljujemo na prijavi.