Asistent/ica voditelja ureda HZZ OGLAS
Nagrade i certifikati
O poslu
Opis posla: • Vodi brigu o administrativnom funkcioniranju ureda, obavlja administrativno - tehničke poslove • Priprema, printa, skenira i arhivira cjelokupnu uredsku dokumentaciju • Vodi brigu o ugovorenim policama osiguranja, njihovom plaćanju, isteku kao i produženju istih • Vodi evidencije i skrbi o valjanosti ugovora o najmu, primopredajnim zapisnicima i sličnom • Vodi i ažurira baze i arhive podataka • Koordinira izradu izvještaja Udruge ( nadležna tijela, Upravni odbor, članstvo) • Obavlja sve vrste administrativnih poslova udruge i njezinih organizacijskih jedinca • Sudjeluje u radu Stručnog vijeća Udruge, vodi zapisnike sastanaka • Surađuje i pruža podršku voditeljima Organizacijskih jedinica socijalnih usluga • Vodi evidencije korisnika usluge organiziranog stanovanja • Komunicira s operaterima svih pružatelja različitih usluga potrebnih za poslovanje Udruge • Surađuje s voditeljem ureda, stručnim suradnikom koordinatorom programa/projekata i voditeljem programa/projekata, kao i vanjskih suradnicima Udruge • Po nalogu voditelja ureda provodi radne zadatke • Obavlja i druge poslove po nalogu Voditelja ureda, Predsjednice i/ili Upravnog odbora
Poslodavac nudi: • Posao u dinamičnom i pozitivnom okruženju • Plaća: 1.500,00 EUR • Ugovor na neodređeno vrijeme, puno radno vrijeme, probni rok 6 mjeseci • Poslodavac isplaćuje naknadu za prijevoz i prehranu
Poslodavac traži: • Odgovornu, samostalnu, sistematičnu, organiziranu, komunikativnu i analitičnu osobu sklonu timskom radu • Napredno poznavanje MS Office paketa

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.
