Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 23.04.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Asistent/ica uprave  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
GPI Istra, dioničko društvo za proizvodnju papira i kartona, proizvoda od papira i kartona te izdavačku i tiskarsku djelatnost
Kategorija:
Mjesto rada:
Kanfanar
Rok prijave:
23.04.2025.

Nagrade i certifikati

Luppa certifikat Top Workplace 2024
Nositelj Top Workplace nagrade za 2024. g. koja se dodjeljuje organizacijama koje su ostvarile izvanredne rezultate, nadmašujući tržišne i industrijske standarde za 20%.

O poslu

Mjesto rada:
KANFANAR, ISTARSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Radno iskustvo:
Nije važno
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Vozački ispit:
Kategorija B
Poslodavac:
GPI Istra, dioničko društvo za proizvodnju papira i kartona, proizvoda od papira i kartona te izdavačku i tiskarsku djelatnost
Kontakt:
Ostale informacije:
Tražimo energičnu i proaktivnu osobu koja će postati ključni član našeg tima! Ovo je odlična prilika za učenje i usavršavanje uz rad s iskusnim menadžerskim timom. Ako ste organizirani, komunikativni i volite dinamično radno okruženje prijavite se.
Opis posla: - organizacija rada ureda - protokoliranje računa uprave - koordinacija s teleoperaterima - koordinacija brze pošte - administrativni i korespondentni poslovi (telefon, e-mail, pošta) - organizacija i planiranje službenih putovanja, vođenje i obračun putnih naloga - upravljanje društvenim mrežama kompanije i provođenje marketinške politike - organizacija manjih evenata - organizacija sastanaka, vođenje zapisnika sa sastanaka i pružanje podrške posjetiteljima - izrada prezentacija projekata u pdf i Power Point-u - unos podataka u informatički sustav i kompletiranje i arhiviranje dokumentacije - praćenje evidencije radnog vremena managementa - upravljanje zalihama uredskog materijala i HoReCa opreme - koordinacija s vanjskim partnerima - koordinacija s dobavljačima marendi - koordinacija s dobavljačima iz domene facility održavanja - koordinacija sa zaštitarskom kompanijom - izrada izvještaja - svi ostali tehničko-administrativni poslovi po potrebi
Potrebno obrazovanje, znanja i vještine: - SSS/VŠS/VSS - korištenje engleskog jezika - iskkustvo i samostalnost u radu - izvrsno poznavanje MS Office paketa - pouzdan i odgovoran pristup poslu - proaktivnost i sistematičnost pri rješavanju zadataka - vozačka dozvola B kategorije (aktivni vozač)
Željene osobine: - odlične verbalne i komunikacijske vještine te ophođenje u skladu s općim i poslovnim bontonom - urednost u osobnom predstavljanju i predstavljanju tvrtke - diskretnost, promišljenost i odmjerenost - pouzdanost i odgovoran pristup poslu - dobre organizacijske sposobnosti - spremnost za rad u timskom okruženju - samosvjesnost, proaktivnost, upornost, osobna organiziranost i spremnost na samostalno rješavanje problema - visoka razina točnosti i sistematičnosti te odgovornosti u izvršavanju zadataka - vedra narav
Što nudimo: - zaposlenje na neodređeno s probnim rokom od 6 mjeseci - mogućnost profesionalnog razvoja uz rad s iskusnim menadžerskim timom - edukacije i treninge za razvoj vještina - priliku za rad na zanimljivim i izazovnim projektima - podršku iskusnog tima i mentorstvo - dinamično radno okruženje
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
152685632
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.