Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 24.07.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Asistent/ica direktoru  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
Adversarium d.o.o. za računovodstvo i usluge
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb-Dubrava
Rok prijave:
24.07.2025.

Nagrade i certifikati

Luppa certifikat Top Workplace 2024
Nositelj Top Workplace nagrade za 2024. g. koja se dodjeljuje organizacijama koje su ostvarile izvanredne rezultate, nadmašujući tržišne i industrijske standarde za 20%.

O poslu

Mjesto rada:
ZAGREB-DUBRAVA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Uvjeti na radnom mjestu:
Terenski rad
Radno iskustvo:
1 godinu
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Vozački ispit:
Kategorija B
Poslodavac:
Adversarium d.o.o. za računovodstvo i usluge
Kontakt:
Ostale informacije:
Tvrtka Adversarium d.o.o., sa sjedištem u Zagrebu, zapošljava asistenta/icu direktoru – osobu od povjerenja koja će preuzeti ključnu ulogu u svakodnevnom operativnom i logističkom funkcioniranju poslovanja. Tražimo odgovornu, proaktivnu i fleksibilnu osobu koja će direktoru biti desna ruka u svim aspektima poslovnog i administrativnog rada. Opis posla: • Logistička, administrativna i operativna podrška direktoru u svakodnevnim poslovnim aktivnostima • Preuzimanje i dostava poslovne dokumentacije, ugovora i drugih važnih materijala • Obavljanje terenskih zadataka (dostava dokumenata, odvoz/pokup stvari, sastanci i sl.) • Koordinacija i rješavanje zadataka s državnim institucijama (Porezna uprava, FINA, sudovi, javni bilježnici itd.) • Organizacija poslovnih sastanaka i vođenje evidencije o istima • Komunikacija s poslovnim partnerima i dobavljačima i klijentima po nalogu direktora • Upravljanje rokovima, praćenje realizacije zadataka i vođenje osnovne administracije • Izrada jednostavnih izvještaja i pomoć u pripremi poslovne dokumentacije • Budnost i dostupnost direktoru prema potrebi (fleksibilno radno vrijeme) Uvjeti: • Vozačka dozvola B kategorije – obavezna (aktivni vozač/ica) • Visoka razina odgovornosti, dostupnosti, diskrecije, profesionalnosti i povjerljivosti • Spremnost na povremeni terenski rad i svakodnevnu fleksibilnost • Izražene organizacijske i komunikacijske vještine • Sposobnost rješavanja zadataka samostalno, brzo i precizno • Dobro poznavanje rada na računalu (MS Office, e-Građani, internetske platforme javnih institucija) Poslodavac nudi: • Stabilno zaposlenje u pouzdanoj i profesionalnoj radnoj sredini • Rad u neposrednoj blizini uprave tvrtke uz mogućnost dodatnog stručnog razvoja • Dinamičan i raznolik posao s uključenjem u brojne aspekte poslovanja • Plaću od 1500 eura neto na više, ovisno o stupnju znanja kandidata
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
154608707
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.