Agent u korisničkoj podršci - njemački jezik

4 dana do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
05.12.2022.
Gi Group HR Solutions d.o.o., kao lider u regiji i dio Gi Grupe, prestižne i jedne od vodećih konzultantskih tvrtki na polju ljudskih resursa, u mogućnosti je ponuditi cjelovita rješenja u svim područjima upravljanja ljudskim potencijalima.

Za Majorel, vodeću multinacionalna kompaniju u području customer experience-a, trenutno smo u potrazi za Agentima u korisničkoj podršci sa znanjem njemačkog jezika.

Agent u korisničkoj podršci - njemački jezik (m/ž)

Lokacija: Zagreb

Odgovornosti:

  • Odgovaranje na velik broj dolaznih poziva
  • Identificiranje potreba kupaca s ciljem postizanja zadovoljstva
  • Zaprimanje pritužbi kupaca, pružanje odgovarajućih rješenja ili alternativa unutar vremenskih ograničenja
  • Naknadno praćenje kako bi se osiguralo rješenje pritužbi

Kvalifikacije:

  • Izvrsne komunikacijske vještine i usmjerenost na zadovoljstvo kupaca
  • Odlično poznavanje njemačkog jezika (min. B2)
  • Znanje engleskog jezika je poželjno, ali nije obavezno
  • Izvrsne vještine korištenja računala
  • Prethodno iskustvo u pozivnom centru je prednost
  • Odlične vještine upravljanja vremenom
  • Oštro oko za detalje

Dodatno:

  • Dostupnost za rad u smjenama
  • Puno radno vrijeme
  • Rad iz ureda u Zagrebu

Benefiti:

  • Multinacionalno radno okruženje
  • Mogućnosti daljnjeg razvoja
  • Naknada za prijevoz i topli obrok
  • Dodatni bonusi

Molimo prijavite se putem linka: my.gigroup.hr/jobs

Ukoliko ste zainteresirani za poziciju i vaš profil odgovara navedenim kriterijima, molimo registrirajte se na našoj web stranici i kreirajte svoj online životopis kako biste se mogli prijaviti na natječaje.

Samo kandidati koji uđu u uži izbor biti će kontaktirani.

Ukoliko imate dodatna pitanja vezana za natječaj, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila: paula.brguljan@gigroup.com.