Agent korisničke podrške (m/ž)

Adecco je globalni lider u pružanju usluga u području ljudskih potencijala.
Za našeg klijenta, vodeću medijsku kuću i najutjecajniji medijski brand u Hrvatskoj, tražimo
komunikativne, motivirane i odgovorne osobe za poziciju:
Agent korisničke podrške (m/ž)
Lokacija: Novi Zagreb
ŠTO BI BIO TVOJ POSAO:
- Zaprimanje i rješavanje zahtjeva klijenata putem dostupnih kanala: telefon, e-mail, fax, pošta
- Rad na odlaznim pozivima u svrhu naplate potraživanja, poziva dobrodošlice ili povratne informacije
- Klasifikacija procesa u CRM-u i ažuriranje baze podataka o klijentima
- Provođenje telefonskih anketa i ispitivanje zadovoljstva korisnika
- Odrađivanje administrativnih poslova za potrebe odjela
ŠTO TRAŽIMO:
- Poznavanje rada na računalu (MS Office)
- Komunikativnost i ljubaznost te smisao za prepoznavanje potreba korisnika
- Organiziranost i sistematičnost u radu
- Prednost je iskustvo rada u korisničkoj podršci
ŠTO NUDIMO:
- Rad u jutarnjoj smjeni (najkasnije do 17 sati) od ponedjeljka do petka
- Ugovor na određeno vrijeme s mogućnošću dugoročnog zaposlenja
- Stimulativna primanja koja se sastoje od fiksne plaće i varijabilnog dijela prema razrađenom sustavu nagrađivanja direktno vezanom uz radni uspjeh
- Razvoj komunikacijskih vještina kroz mentoriranje i edukacije
- Rad u dinamičnom timu u ugodnom okruženju
- Početak karijere u najvećoj medijskoj kući u Hrvatskoj
- Brojne well-being inicijative (besplatno psihološko savjetovanje, webinari, radionice na temu mentalnog i fizičkog zdravlja, zdravi paketići i voće u uredima i dr.)
Ukoliko ste zainteresirani za navedenu poziciju i udovoljavate navedenim kriterijima, pošaljite nam svoj životopis. Javit ćemo Vam se u što kraćem roku.
Adecco Hrvatska d.o.o. ishodilo je dozvolu za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem Ministarstva gospodarstva, rada i
poduzetništva klasa: UP/I-102-02/20-03/13 od 13.02.2020.
Napomena: kontaktirat će se samo oni kandidati koji uđu u uži izbor.
