Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 30.09.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Agent/ica u službi za korisnike na njemačkom jeziku - projekt: europska online banka

Oglas je istekao

Agent/ica u službi za korisnike na njemačkom jeziku (projekt: europska online banka)

Želiš usavršiti poznavanje njemačkog jezika? Pridruži se našem osječkom timu! Čeka te plaćena obuka za posao, mogućnost napredovanja i bonus dobrodošlice!

Što je tu za TEBE?

  • atraktivna plaća / studentska satnica uz mjesečne motivirajuće bonuse na rezultate
  • plaćena obuka i briga o svakom pojedinačno - brinemo da započneš rad spremniji/a nego ikad!
  • ugovor o radu na neodređeno (puno ili nepuno radno vrijeme), studentski ugovor
  • naknada za prijevoz za ugovorce
  • bonus dobrodošlice (400 eura!)
  • spring i winter bonusi - želimo se zahvaliti u najveselijim danima godine
  • loyalty bonus - mi cijenimo svaki tvoj trud i doprinos
  • family bonus - svaki roditelj je za nas superjunak!
  • wellness bonus - potičemo svijest o brizi za zdravlje
  • karijerni put - svaki pojedinac se može razviti i napredovati
  • podrška pri balansiranju privatnog i poslovnog života
  • odlična radna atmosfera i prijateljski timski duh
  • bonusi za preporuku novih djelatnika (ovisno o projektu!)
  • fleksibilno radno vrijeme
  • rad od ponedjeljka do petka (slobodni vikendi)
  • mogućnost povećanja plaće sukladno trudu i kvaliteti rada
  • mogućnost promjene satnice prema osobnim potrebama radnika

Što tražimo:

  • znanje njemačkog jezika na B2/C1 razini (napredni korisnik)
  • osnovno korištenje MS Office paketa
  • razvijene komunikacijske i interakcijske vještine
  • učinkovitu pismenu i verbalnu komunikacija
  • samostalnost, motiviranost, organiziranost i otvorenost

Pridruži nam se kao Agent/ica u službi za korisnike na njemačkom jeziku!

Naši djelatnici u svome svakodnevnom radu obavljaju poslove bankarske online podrške klijentima. Komunikacija s korisnicima je u najvećoj mjeri putem telefona i emaila-a, dok manji dio upita zaprimamo putem pošte.

Upiti su raznovrsni, no oni najčešći su:

  • upit o stanju računa/raspoloživi iznos na kartici
  • promjena osobnih podataka
  • blokiranje/aktivacija kartice
  • objašnjenje pojedinih stavki na računu/ponovno slanje računa
  • ponovno slanje PIN-a

Kako izgleda rad u Transcomu:

Našu priču u Hrvatskoj započeli smo 2005. godine, a trenutno brojimo više od 1500 zaposlenika koji komuniciraju s korisnicima diljem svijeta na čak 9 jezika. S rastom i razvojem naših projekata konstantno se otvaraju i nove karijerne mogućnosti za naše zaposlenike, što rezultira čestim internim promaknućima naših djelatnika. U Transcomu smo neumorno predani. Našim klijentima i jedni drugima. Svaki dan netko započne svoje putovanje sa Transcomom. Uzimajući potencijal koji imaju danas i pretvarajući ga u vještine za budućnost. Dobivajući priznanja za naporan rad, za to što su timski igrači i za podršku drugima. Zagovaranje pozitivnih, trajnih promjena u svojim timovima i zajednicama. Upravo takvi smo mi u Transcomu. Ovdje brinemo i navijamo jedni za druge. Uključeni ste, baš takvi kakvi jeste, od prvog dana. A sa pravim načinom razmišljanja, nema kraja koliko daleko možemo ići zajedno.

Prijavi se, kontaktiraj nas, piši nam ili nas dođi posjetiti. Radujemo se svakoj novoj prijavi i bit će nam drago ako ti budemo imali priliku detaljnije prezentirati uvjete rada kod nas.

Prijavite se

Radnička cesta 39 (Centar 2000), 10000 Zagreb | www.transcom.com