Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 07.09.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Agent/agentica korisničke podrške  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
Tipico Sports Services d.o.o. za usluge
Kategorija:
Mjesto rada:
Slavonski Brod
Rok prijave:
07.09.2025.

Nagrade i certifikati

Luppa certifikat Top Workplace 2024
Nositelj Top Workplace nagrade za 2024. g. koja se dodjeljuje organizacijama koje su ostvarile izvanredne rezultate, nadmašujući tržišne i industrijske standarde za 20%.

O poslu

Mjesto rada:
SLAVONSKI BROD, BRODSKO-POSAVSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
5
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Poznavanje stranih jezika:
Engleski jezik
Njemački jezik
Radno iskustvo:
Nije važno
Vrsta zaposlenja:
Na određeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Poslodavac:
Tipico Sports Services d.o.o. za usluge
Kontakt:
putem linka: https://smrtr.io/t5CJj
Ostale informacije:
Opis posla: pružanje podrške Tipico korisnicima na njemačkom jeziku uglavnom putem telefonskog poziva, e-maila ili live chata.
Potrebne vještine: Izvrsno znanje njemačkog jezika. Kao vodeći pružatelj sportskog klađenja na njemačkom govornom području, ovo je osnovni uvjet za komunikaciju s našim korisnicima.
Dobro znanje engleskog jezika. Naš tim čini više od 30 različitih nacionalnosti koje zajedno rade na ostvarenju Tipicove misije. Kao međunarodna tvrtka, engleski je naš službeni jezik.
Usmjerenost na korisnike. Uživanje u kontaktu s korisnicima i rješavanju njihovih problema tvoja je snaga.
Tehnička pismenost. Snalaziš se u radu s uobičajenim MS Office programima i brzo učiš raditi u novim sustavima, poput našeg vlastitog backend sustava (Ebet) i Salesforcea.
Multitasking. Odlično se snalaziš u dinamičnom radnom okruženju i sposoban/na si istovremeno voditi tri razgovora putem chata.
Fleksibilnost. Spreman/na si raditi u smjenama od ponedjeljka do nedjelje, u vremenu između 6 sati ujutro i 2 sata iza ponoći

Područje djelovanja: Tijekom prvih 4–6 tjedana proći ćeš plaćenu obuku u kojoj ćeš naučiti sve što je važno za ovu poziciju.
Nakon toga bit ćeš prva kontakt osoba za naše korisnike i komunicirati s njima uglavnom putem e-maila i live chata.
Redovito ćeš preuzimati smjene na našem servisnom telefonu kako bi pružio podršku i savjete našim zaposlenicima u Tipico shopovima.
Uvijek ćeš biti dobro informiran o našim promotivnim akcijama i ponudama.
Kontinuirano potičemo stručno usavršavanje i nudimo redovite edukacije za stjecanje i osvježavanje znanja, praćenje tržišnih trendova i najboljih praksi.
Bliska suradnja s timovima kao što su Responsible Gaming, AML, Payments i Marketing.
Podržavaš naš tim novim idejama i prijedlozima za poboljšanja kako bismo Tipico učinili još boljim.

Mogućnost stalnog zaposlenja.
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
156119081
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.