Administrator ureda (m/ž)

Adecco je globalni lider u pružanju usluga u području ljudskih potencijala.
Za našeg klijenta, agenciju koja je osnovana 2007. godine te do danas uspješno posluje u
raznim djelatnostima unutar domene prijevoda i sudskog tumačenja,
tražimo motivirane kolege na poziciji:
Administrator ureda (m/ž)
Lokacija: Zagreb
ŠTO BI TOČNO BIO TVOJ POSAO?
- Organiziranje i pripremanje poslovnih sastanaka i putovanja
- Praćenje i koordiniranje planiranih aktivnosti direktora
- Primanje i prosljeđivanje telefonskih poziva, e-mailova, pošte i računa
- Zaprimanje i obrađivanje naružbi te priprema ponuda za klijente
- Arhiviranje dokumentacije tvrtke i vođenje različitih evidencija
- Sudjelovanje u razvoju marketinške strategije te promicanje pozitivnog imidža poslodavca
- Naručivanje i izdavanje uredskog materijala
ŠTO TRAŽIMO:
- Završen studij društvenog usmjerenja
- Vozačku dozvolu B kategorije
- Visoko razvijenu pismenost u standardnoj varijanti hrvatskog i engleskog jezika
- Napredno poznavanje MS Office paketa
- Poznavanje osnova marketinga i razvijene prezentacijske vještine
- Proaktivnost u radu i usmjerenost na detalje
ŠTO TI NUDIMO:
- Stalni radni odnos
- Rad u uspješnom timu stručnjaka
- Ugodnu, profesionalnu i odgovornu radnu okolinu
- Izazovan i dinamičan posao u timu u kojem se cijene izvrsnost, znanje i inicijativa
- Mogućnost usavršavanja i profesionalnog razvoja
Ukoliko si zainteresiran/a za navedenu poziciju i udovoljavaš navedenim kriterijima, pošalji nam svoj životopis klikom na gumb za prijavu ispod oglasa. .
Adecco Hrvatska d.o.o. ishodilo je dozvolu za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem Ministarstva gospodarstva, rada i
poduzetništva klasa: UP/I-102-02/20-03/13 od 13.02.2020.