Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 24.05.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Administrator ureda i osobni asistent članova uprave (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
24.05.2024.
Plaća:
od 1 100 € do 1 500 € neto  (Kalkulator plaće)

O poslu

Opis radnog mjesta:
- pružanje administrativne podrške direktorima, rukovoditeljima i ostalim kolegama
- operativno provođenje dnevnih operacija ureda (obrada i arhiviranje dokumentacije, vođenje evidencija, - priprema izvještaja, zaprimanje/slanje pošte i sl.) te organizacija radnog prostora
- upravljanje uredskom tehnikom i opremom, uključujući kopirne aparate i slične uređaje
- organiziranje logistike putovanja (istraživanje i prikupljanje ponuda), uključujući rezervacije smještaja i putnih karata
- održavanje i upravljanje uredskim uslugama, uključujući IT resurse i tehničku podršku
- održavanje zaliha uredskih potrepština i naručivanje kada je to potrebno
- nabava i upravljanje zalihama uredskih materijala i opreme
- dočekivanje gostiju i pripremanje osvježenja za sastanke
- priprema i ažuriranje poslovne dokumentacije te osiguranje točnosti informacija
- osobna asistencija članovima uprave sukladno direktnom dogovoru
Posebne pogodnosti:
Paket pogodnosti: Naš paket pogodnosti osmišljen je kako bi zaposlenicima pružio izvrsne uvjete rada koji nadilaze zakonske norme. Neke od pogodnosti su: 30 dana plaćenog godišnjeg odmora, dodatni slobodni dani, raznovrsne uredske pogodnosti (snackovi, voće, kava, sokovi…) te druge materijalne i nematerijalne pogodnosti. Detalji o svim pogodnostima koje nudimo dostupni su u našem Pravilniku o radu i internom dokumentu o pogodnostima koje ćemo Vam rado pružiti na uvid.

Radno okruženje: Rad u mirnom okruženju koje potiče individualnost uz slobodu i prostor za samostalno učenje i profesionalni razvoj. Većinu vremena naše radno okruženje je bez pritiska i stresa, omogućavajući koncentraciju i efikasnost. Međutim, zbog prirode poslovanja, postoje periodi kada se intenzitet posla povećava i očekuje se sposobnost efikasnog upravljanja situacijama pod povećanim pritiskom.

Tim i suradnja: Očekuje Vas suradnja s različitim odjelima te prilika da steknete širok spektar znanja kroz interdisciplinarni pristup. Uz to, uvijek ćete imati podršku i vodstvo direktno nadređene osobe koja je dostupna za savjetovanje i pomoć. Cijenimo proaktivnost i timski duh, stoga ćete raditi u okruženju koje promiče suradnju i međusobno uvažavanje.
Vrsta posla:
stalni radni odnos

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
- minimalno 2 godine iskustva u administrativnim i sličnim poslovima
- sposobnost upravljanja višestrukim zadacima;
- izvrsno poznavanje računalnih aplikacija (MS Office paket i/ili Google Workspace)
- aktivno služenje engleskim jezikom u govoru i pismu
- sklonost korištenju i integraciji novih tehnologija u svakodnevne operacije
- samostalnost u radu i odgovorno donošenja odluka
- izvrsne organizacijske i komunikacijske vještine
- visoka razina prilagodljivosti promjenjivim organizacijskim potrebama
- visoka razina diskrecije kod rješavanja povjerljivih pitanja
- spremnost na rad isključivo iz ureda
- prednost dajemo osobama s iskustvom u računovodstvenim poslovima

Prijavite se putem emaila [email protected] ili putem Brze prijave.
Strani jezik:
engleski
Vozačka dozvola:
B
Poznavanje rada na računalu:
napredno
Potrebno radno iskustvo:
dvije godine