Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 10.02.2020. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Administrator (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Sesvete
Rok prijave:
10.02.2020.

O poslu

Opis radnog mjesta:
Europapier Adria d.o.o. je dio Europapier Grupe jednog od vodećih prodavača tiskarskog i uredskog papira na području Istočne Europe koji se nalazi u sastavu Heinzel Grupe. Kao lider pružanja usluga na našim tržištima u mogućnosti smo pružiti dodanu vrijednost našim partnerima, gradeći savjetnički i suradnički win win odnos. Uz uspjeh u segmentu prodaje papira, razvijamo i proširujemo područja prodaje i poslovanja u segmentima Viscom i Higijene.

Za poslovni uspjeh zaslužan je uspješan tim čije su ključne vrijednosti:

POŠTOVANJE / ODGOVORNOST / IZVRSNOST
Ukoliko su to i Vaše vrijednosti, pridružite se našem timu. Rastimo i razvijajmo se zajedno!

Administrator (m/ž) ZG, 1


Vaši ključni zadaci i odgovornosti:
• Zaprima, sortira, arhivira i šalje poštu
• Naručuje uredski materijal i tiskanice
• Obavlja prijem stranaka i odgovaranje i preusmjeravanje telefonskih poziva
• Odgovoran za izradu i distribuciju potrebnih internih izvještaja poduzeća
• Podrška je u organizaciji službenih putovanja
• Obavlja pripremne radnje za fakturiranje prodane robe, arhivira i šalje račune kupcima
Posebne pogodnosti:
Nudimo Vam:
• Ugovor na određeno radno vrijeme s probnim radom u trajanju od 6 mjeseci (uz potencijalnu mogućnost sklapanja ugovora o radu na neodređeno radno vrijeme)
• Iskustvo rada u dinamičnoj i prodajno orijentiranoj kompaniji koja brzo raste i razvija se
• Pozitivno radno okruženje u kojem jedni druge poštujemo i potičemo na izvrsnost
Vrsta posla:
rad na određeno vrijeme

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Ovo je prilika za Vas ako:
• Ste stekli minimalno SSS/VŠSS (prednost VŠSS ekonomije)
• Imate minimalno 4 godine radnog iskustva u administrativnim poslovima
• Ste vedra i komunikativna osoba usmjerena na efikasno i sistematično rješavanje zadataka
• Zadacima pristupate temeljito i savjesno
• Možete samostalno određivati prioritete, organizirani ste i fleksibilni
• Brzo učite i ne odustajete pred preprekama
• Posjedujete napredno znanje MS Office aplikacija, a posebno Excel
• Kao prednost, imate iskustvo rada u SAP-u
• Aktivno se služite engleskim jezikom u govoru i pismu

Pošalji nam svoj životopis do 10.02.2020. godine isključivo putem linka za prijavu.

Samo kandidati koji su ušli u uži izbor će biti kontaktirani.
Minimalna stručna sprema:
Srednja škola
Strani jezik:
engleski
Poznavanje rada na računalu:
napredno
Potrebno radno iskustvo:
četiri godine