Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 08.05.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Administrator (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
08.05.2025.

Lugera Talent Solutions (prethodno Adecco) lider je u pružanju usluga u području ljudskih potencijala kao što su traženje i selekcija kandidata, privremeno zapošljavanje, istraživanje tržišta, provođenje psihologijskih testiranja, obračun plaća i još mnogo toga.

S više od 28 godina iskustva, prisutni smo u 11 država te smo vodeći u inovacijama u području ljudskih resursa s više od 500 zaposlenika koji rade u 55 ureda. Lugera nastavlja biti Adeccov ekskluzivni partner u Hrvatskoj.

Naš klijent, Belfry, vodeća je mađarska tvrtka sa sjedištem u Budimpešti, specijalizirana za infrastrukturne usluge. Prisutna je u osam zemalja srednje i istočne Europe, uključujući i Hrvatsku.
Šire svoj tim i trenutno su u potrazi za osobom na poziciji:

Administrator (m/ž)
Lokacija: Zagreb

Odgovornosti:

  • Prikupljanje, pregled i organizacija ulaznih računa, radnih naloga i pripadajuće dokumentacije
  • Priprema i izdavanje izlaznih računa klijentima pravovremeno i točno
  • Praćenje statusa računa te održavanje komunikacije s dobavljačima i klijentima vezano uz naplate i plaćanja
  • Suradnja s vanjskim računovodstvom u procesima zatvaranja mjeseca i godine
  • Usklađivanje putnih naloga i troškova te obrada izvadaka kreditnih kartica
  • Održavanje urednih i ažurnih uredskih evidencija
  • Pomoć u administrativnim zadacima poput vođenja evidencije godišnjih odmora i bolovanja
  • Upravljanje zalihama uredskog materijala i opreme te organizacija nabave
  • Obavljanje općih administrativnih poslova prema potrebi

Što možete očekivati:

  • Ugovor o radu na neodređeno vrijeme, direktno s klijentom
  • Dugoročna karijerna prilika s mogućnošću razvoja i napredovanja
  • Stabilno i podržavajuće radno okruženje

Zahtjevi:

  • Srednja stručna sprema (prednost ekonomskog ili administrativnog smjera); dodatno obrazovanje je prednost
  • Prethodno iskustvo na administrativnim poslovima uz računovodstvene zadatke vZnanje engleskog jezika je prednost
  • Poznavanje računovodstvenih programa i sustava e-Računi je prednost
  • Izražene vještine u radu s dokumentacijom
  • Pažnja na detalje i visok stupanj točnosti
  • Odlične organizacijske i analitičke sposobnosti
  • Dobre komunikacijske vještine
  • Poznavanje rada na računalu, posebno MS Office programa
  • Vozačka dozvola B kategorije je prednost

Ako se pronalazite u opisu posla i udovoljavate navedenim kriterijima, pošaljite nam svoj životopis putem linka za prijavu

Napomena: kontaktirat će se samo oni kandidati koji uđu u uži izbor.

Dozvola za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem ministarstva nadležnog za rad br. 178/20.