Ovaj oglas je istekao 08.05.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Administrator (m/ž)

Lugera Talent Solutions (prethodno Adecco) lider je u pružanju usluga u području ljudskih
potencijala kao što su traženje i selekcija kandidata, privremeno zapošljavanje, istraživanje tržišta, provođenje psihologijskih testiranja, obračun plaća i još mnogo toga.
S više od 28 godina iskustva, prisutni smo u 11 država te smo vodeći u inovacijama u području ljudskih resursa s više od 500 zaposlenika koji rade u 55 ureda. Lugera nastavlja biti Adeccov ekskluzivni partner u Hrvatskoj.
Naš klijent, Belfry, vodeća je mađarska tvrtka sa sjedištem u Budimpešti, specijalizirana za infrastrukturne usluge. Prisutna je u osam zemalja srednje i istočne Europe, uključujući i Hrvatsku.
Šire svoj tim i trenutno su u potrazi za osobom na poziciji:
Administrator (m/ž)
Lokacija: Zagreb
Odgovornosti:
- Prikupljanje, pregled i organizacija ulaznih računa, radnih naloga i pripadajuće dokumentacije
- Priprema i izdavanje izlaznih računa klijentima pravovremeno i točno
- Praćenje statusa računa te održavanje komunikacije s dobavljačima i klijentima vezano uz naplate i plaćanja
- Suradnja s vanjskim računovodstvom u procesima zatvaranja mjeseca i godine
- Usklađivanje putnih naloga i troškova te obrada izvadaka kreditnih kartica
- Održavanje urednih i ažurnih uredskih evidencija
- Pomoć u administrativnim zadacima poput vođenja evidencije godišnjih odmora i bolovanja
- Upravljanje zalihama uredskog materijala i opreme te organizacija nabave
- Obavljanje općih administrativnih poslova prema potrebi
Što možete očekivati:
- Ugovor o radu na neodređeno vrijeme, direktno s klijentom
- Dugoročna karijerna prilika s mogućnošću razvoja i napredovanja
- Stabilno i podržavajuće radno okruženje
Zahtjevi:
- Srednja stručna sprema (prednost ekonomskog ili administrativnog smjera); dodatno obrazovanje je prednost
- Prethodno iskustvo na administrativnim poslovima uz računovodstvene zadatke vZnanje engleskog jezika je prednost
- Poznavanje računovodstvenih programa i sustava e-Računi je prednost
- Izražene vještine u radu s dokumentacijom
- Pažnja na detalje i visok stupanj točnosti
- Odlične organizacijske i analitičke sposobnosti
- Dobre komunikacijske vještine
- Poznavanje rada na računalu, posebno MS Office programa
- Vozačka dozvola B kategorije je prednost
Ako se pronalazite u opisu posla i udovoljavate navedenim kriterijima, pošaljite nam svoj životopis putem linka za prijavu
Napomena: kontaktirat će se samo oni kandidati koji uđu u uži izbor.
Dozvola za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem ministarstva nadležnog za rad br. 178/20.