Ostale informacije:
Opis poslova: - upravljanje i briga o administrativnim poslovima Agencije - vođenje dokumentacije za zaposlenike u vezi zaposlenja u Agenciji i kod poslovnih klijenata - asistiranje/koordinacija u mjesečnom procesu pripreme plaća - sudjelovanje u selekcijskim postupcima: priprema natječaja za radna mjesta, koordinacija razgovora za posao s kandidatima i klijentima,… - upravljanje i održavanje baze kandidata - upravljanje procesom za dobivanje radnih dozvola za strane radnike i za zapošljavanje sa potrebnom dokumentacijom - komunikacija u vezi upita zaposlenika i klijenata Uvjeti: - SSS ekonomskog ili sličnog smjera - prednost 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima administracije - Obavezno izvrsno znanje rada na računalu (MS Office) - Obavezno izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu - Poznavanje Zakona o radu prednost - Razvijene komunikacijske, organizacijske i analitičke vještine - Proaktivnost, samostalnost i odgovornost u radu