Administrativno-financijski referent / administrativno-financijska referentica  HZZ OGLAS

6 dana do isteka
Poslodavac:
MI Udruga roditelja djece i osoba s poteškoćama u razvoju
Kategorija:
Mjesto rada:
Požega
Rok prijave:
11.12.2025.

Nagrade i certifikati

Luppa certifikat Top Workplace 2024
Nositelj Top Workplace nagrade za 2024. g. koja se dodjeljuje organizacijama koje su ostvarile izvanredne rezultate, nadmašujući tržišne i industrijske standarde za 20%.

O poslu

Mjesto rada:
POŽEGA, POŽEŠKO-SLAVONSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Radno iskustvo:
1 godinu
Vrsta zaposlenja:
Na određeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Vozački ispit:
Kategorija B
Poslodavac:
MI Udruga roditelja djece i osoba s poteškoćama u razvoju
Kontakt:
pisana zamolba: Hrvatskih branitelja 11a, 34000 Požega
Ostale informacije:
Broj izvršitelja: 1 Vrsta zaposlenja: puno radno vrijeme, određeno Mjesto rada: Požega
Uvjeti koje kandidati moraju ispunjavati
Obavezni uvjeti : Srednja škola ekonomskog usmjerenja ( ekonomist)
VSS ili VŠŠ društvenog usmjerenja
poznavanje rada na računalu (MS Office, internet, e-mail)
radno iskustvo – 1 godina
vozačka dozvola (B kategorija)
Poželjne vještine i osobine: organiziranost, preciznost i odgovornost
razvijene komunikacijske i koordinacijske sposobnosti
sklonost timskom radu i podršci osobama iz ranjivih skupina
iskustvo u radu s udrugama, uredskom i/ili blagajničkom poslovanju smatra se prednošću (nije uvjet)

Opis poslova
1. Administrativni poslovi : vođenje knjige ulazne pošte
vođenje knjige ulaznih računa
izrada i vođenje evidencije radnog vremena
vođenje evidencije godišnjih odmora
arhiviranje i pohrana dokumentacije u skladu s pravilima uredskog poslovanja
2. Financijski poslovi vođenje glavne blagajne udruge i blagajničko poslovanje
priprema financijske dokumentacije i podrška financijskom izvještavanju
3. Podrška uredskom poslovanju organizacija i planiranje sastanaka
vođenje evidencije ugovora o djelu i ostale suradničke dokumentacije
podrška projektnim i uredskim procesima te administrativna koordinacija
komunikacija sa suradnicima, partnerima i korisnicima udruge

Natječaj je otvoren 8 (osam) dana od dana objave.
Prijave zaprimljene nakon isteka roka te nepotpune prijave neće se razmatrati.
Kandidat/kinja mora dostaviti sljedeću dokumentaciju: Životopis (CV) – s kontakt podacima
Dokaz o stručnoj spremi – preslika diplome ili svjedodžbe
Dokaz o radnom stažu / iskustvu – elektronički zapis ili potvrda od HZMO
Uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak – izdaje nadležni sud, ne starije od 6 mjeseci
Preslika vozačke dozvole
Dodatno : (prednost pri odabiru, ali nije uvjet): potvrda o radu u udrugama / blagajničkom poslovanju
preporuka prethodnog poslodavca
potvrda o volontiranju ili sudjelovanju na projektima

Postupak testiranja kandidata
Kandidati koji zadovoljavaju formalne uvjete bit će pozvani na pismeno testiranje i praktičnu provjeru rada na računalu.
Pismeno testiranje obuhvaća: poznavanje administrativnih procesa u udrugama
osnove financijskog i blagajničkog poslovanja
provjeru organizacijskih i poslovnih vještina
Praktična provjera rada na računalu uključuje: rad u Microsoft Excel (unos i obrada podataka)
izradu kratkog dopisa u Microsoft Word
rukovanje e-mail komunikacijom i datotekama na računalu
Testiranje će se održati:
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
159128198
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.