Administrativni referent (za podršku kartičnom poslovanju) (m/ž)
Administrativni referent (za podršku kartičnom poslovanju) (m/ž)
Mjesto rada:
- Zagreb (Jankomir)
Opis posla:
- administracija (preuzimanje i evidentiranje) neuručenih pošiljki (koverte s kreditnim karticama) iz ekspedita te njihovo preusmjeravanje u poslovnice Banke
- rješavanje reklamacija
Uvjeti:
- minimalno završeno srednjoškolsko obrazovanje
- dobro poznavanje rada na osobnom računalu (MS Office, internetski preglednici)
- sposobnost samostalnog rješavanja problema
- snalažljivost i proaktivnost
- poželjno dobro poznavanje engleskog jezika (B1/B2)
- poželjno poznavanje rada s Linuxom i na Mac računalima
Nudimo:
- organiziranu plaćenu edukaciju i kontinuirano mentorstvo
- fiksni iznos plaće koji raste s napredovanjem
- naknadu za prijevoz
- ugodno, stimulirajuće i dinamično radno okruženje
- rad u vodećoj banci u Hrvatskoj na najnovijim tehnologijama
- prilika za osobni razvoj i profesionalni napredak
Ukoliko ste zainteresirani za navedeno radno mjesto, a zadovoljavate uvjete natječaja, molimo da se prijavite slanjem svog životopisa.
Napominjemo kako ćemo kontaktirati samo one kandidate koji udovoljavaju uvjetima natječaja.
MANPOWER d.o.o. za privremeno zapošljavanje i posredovanje pri zapošljavanju,
Zagreb, Avenija Dubrovnik 16, OIB 35539279541, na osnovu rješenja Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva,
KLASA: 102-02/09-04/02, UBROJ: 526-08-02-02/2-09-2 društvo je evidentirano u Knjigu evidencije agencija za privremeno zapošljavanje pod brojem 28/09, a na osnovu potvrde Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelj i socijalne politike, KLASA: 102-02/21-03/28, UBROJ: 524-04-01-02/1-21-2 u Knjigu evidencije fizičkih i pravnih osoba koje obavljaju djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem pod brojem 253/21, koje zastupa direktor Aleksandar Hangimana