Ostale informacije:
Opis poslova: - organizira i nadzire tijek nabave u kuhinji - naručuje, prati zalihe i kontaktira s odjelom nabave kako bi se osigurale pravovremene isporuke - osigurava da su svi recepti standardizirani i točno dokumentirani - osigurava poštivanje utvrđenih postupaka u pripremi hrane i radu kuhinje - organizira i osigurava HACCP dokumentaciju svim outletima kuhinje - surađuje s glavnim kuharima kako bi izradili tjedni raspored kuhinjskog osoblja, vodi raspored u sustavu Minidata i unosi sve promjene. Osigurava točno bilježenje rada, bolovanja i godišnjih odmora - provodi redovite provjere inventara u suradnji s glavnim kuharima i dostavlja rezultate popisa kontroloru troškova - upravlja protokom dokumentacije, uključujući zahtjeve za godišnji odmor, odobrenja i zahtjeve za novo osoblje - provodi strategije za smanjenje bacanja hrane, pravilnog skladištenja i učinkovite upotrebe sastojaka. Uvjeti: - Iskustvo rada u kuhinji (nije uvjet) - Poznavanje HACCP sustava (nije uvjet) - Izražene organizacijske i komunikacijske vještine - MS Office - Sposobnost timskog rada u dinamičnom okruženju - Dobro poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu Prilikom prijave obavezno poslati životopis na engleskom jeziku.