Administrativni/a asistent/ica  HZZ OGLAS

20 dana do isteka
Poslodavac:
INTERPRETA usluge društvo s ograničenom odgovornošću za prevodilaštvo i poduku iz jezika
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
06.01.2026.

Nagrade i certifikati

Luppa certifikat Top Workplace 2024
Nositelj Top Workplace nagrade za 2024. g. koja se dodjeljuje organizacijama koje su ostvarile izvanredne rezultate, nadmašujući tržišne i industrijske standarde za 20%.

O poslu

Mjesto rada:
ZAGREB
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Poznavanje stranih jezika:
Engleski jezik
Informatička znanja:
Potrebno poznavanje osnova informatike osnove korištenja računala u Windows okruženju
Radno iskustvo:
3 godine
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; upražnjeni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
Djelomično
Vozački ispit:
Kategorija B
Poslodavac:
INTERPRETA usluge društvo s ograničenom odgovornošću za prevodilaštvo i poduku iz jezika
Kontakt:
Ostale informacije:
INTERPRETA usluge d.o.o. je prevoditeljska agencija osnovana 2007. godine. Tvrtka nudi usluge ovjerenih i neovjerenih prijevoda, lekture, korekture, redakture, simultano i konsekutivno tumačenje, tečajeve stranih jezika te ostale usluge koje doprinose uspješnoj komunikaciji dvaju ili više partnera. Sa širokim krugom klijenata razvijamo partnerske odnose potkrijepljene povjerenjem, pouzdanošću i profesionalnom, kvalitetnom uslugom. Usmjerenost ka uslužnosti i usredotočenost na potrebe klijenta temeljna su načela rada svakog našeg zaposlenika. Naši zaposlenici su nositelji svih naših znanja i iskustava i zato ih smatramo najvećom vrijednošću našeg poslovanja. Kontinuirano pratimo svjetske trendove i educiramo zaposlene kako bismo pravovremeno odgovorili na sve zahtjeve naših korisnika.
OPIS RADNOG MJESTA:
ADMINISTRATIVNI ASISTENT
• Kontakt s klijentima i vanjskim suradnicima te koordinacija projekata • Vođenje raznih evidencija • Popunjavanje i arhiviranje dokumenata • Zaprimanje narudžbi, dogovaranje rokova • Pripremanje ponuda i faktura • Rezervacija smještaja, putnih karata, putnih naloga i slično • Suradnja s knjigovodstvom i priprema dokumentacije za knjigovodstveni servis • Dostava dokumentacije i preuzimanje pošte
POSEBNE POGODNOSTI: • Izazovan i dinamičan posao u timu u kojem se cijene izvrsnost, znanje, inicijativa i uslužnost; • Mogućnost usavršavanja i profesionalnog razvoja.
ZNANJA i KVALIFIKACIJE: Uvjeti za prijavu na natječaj: • Završena viša škola iz područja: ekonomija, komunikologija, lingvistika ili • Matura uz 3 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima • Visoka razina informatičke pismenosti • Vozačka dozvola B kategorije
Što očekujemo od kandidata: - izrazita komunikativnost, organiziranost, proaktivnost, samostalnost, savjesnost, odgovornost i pouzdanost • visoko razvijenu pismenost u standardnoj varijanti hrvatskog i engleskog jezika • analitičke, prezentacijske i pregovaračke kompetencije • Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
159357095
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.