Kvalitetna istraživanja tržišta rada važnija su nego ikad. Ona nisu statistika radi statistike, nego alat za razumijevanje stvarnih potreba. Bilo da gradite tim, tražite kandidata ili razmišljate o promjeni karijernog smjera.
Tržište rada u stalnom je pokretu. Potrebe, motivacije i očekivanja zaposlenika i poslodavaca podložne su kontinuiranim transformacijama. U ovakvom promjenjivom okolišu donošenje odluka „napamet“ dovodi do gubitka vremena i vrijednih resursa, a informirane odluke otvaraju vrata za nove prilike s obije strane.
Zapošljavate ili tražite posao? Prvo provjerite što kaže tržište rada.
Istraživanja tržišta rada ključan su dio uspješnog poslovanja. Ona otkrivaju mnogo više od pukih brojki. Kada je odrađeno kvalitetno - ono razotkriva što je zaista važno kandidatima. Što ih privlači na određeni natječaj, a još bitnije što ih zadržava na radnom mjestu.
Kroz analizu podataka poput benefita, fleksibilnosti i uvjeta rada, poslodavci mogu usporediti svoju ponudu s tržišnim standardima i tako prilagoditi strategiju i postići konkurentnost na tržištu. Osim toga, istraživanja pokazuju i percepciju šire javnosti, ali i potencijalnih zaposlenika o vama kao poslodavcu.
Jeste li percipirani kao inovativna, stabilna ili poželjna tvrtka? Ili je vrijeme za inovaciju i jačanje employer brandinga?
Istraživanja tržišta rada pružaju odgovore o tome gdje i kako pronaći ljude koji vam trebaju. Bilo da se radi o određenim regijama, sektorima ili kanalima zapošljavanja.
U svijetu gdje se tržište mijenja iz mjeseca u mjesec, podaci pomažu da ne lutamo. Rezultat je lakše oblikovanje oglasa za posao, mogućnost prilagođavanja strategije zapošljavanja, ali i lakše donošenje sigurnije odluke o karijeri.
Istraživanja mogu uključivati:
-
Benchmarking odnosno istraživanje tržišta plaća (po pozicijama, industrijama, lokaciji itd.)
-
Analizu dostupnosti kadrova po regijama
-
Interes kandidata za sektore, poslove ili brendove
-
Zadovoljstvo zaposlenika
-
Očekivanja o plaći, fleksibilnosti i razvoju
-
Potrošačka i brend istraživanja (po potrebi)
Iza ovakvih analiza stoji tim stručnjaka iz Lugera Talent Solutions, koji svakom projektu pristupa individualno i s jasnim ciljem: povezati prave ljude s pravim prilikama.
Na pitanje „Kako pristupate procesu istraživanja tržišta?“, iz Lugera Talent Solutions odgovaraju:
„Svaki projekt istraživanja prilagođavamo specifičnim potrebama naših klijenata. Zahvaljujući opsežnoj internoj bazi kandidata i suradnji s različitim vanjskim izvorima, imamo jednostavan pristup kandidatima. Podatke obrađujemo temeljito, s posebnim naglaskom na dubinsku analizu, a naš završni izvještaj uvijek je jasan i detaljan. Uz bogato iskustvo i opsežan portfolio, možemo jamčiti brzinu, preciznost i relevantnost naših rezultata.“
Zanima vas više?
Više informacija potražite na lugera.hr, a za besplatne konzultacije slobodno se javite na info@lugera.hr