Zaključak je bio jasan – osobni brend nije prolazni trend, već konkretan alat koji donosi dugoročne rezultate, osobno i profesionalno. Pritom treba biti uporan i strpljiv. Potvrdili su to govornici na panelu, četiri iznimno autentična govornika, i peti – moderator, iz potpuno različitih profesija, koje povezuje ih zajednička crta: njihovo ime je njihov kapital. U sadržajnom, zanimljivom i atraktivnom panelu, otvoreno je jedno od ključnih pitanja modernog poslovanja – koliko je snažan osobni brend i gdje prestaje mit, a počinje stvarnost?
U panelu su sudjelovali snažni pojedinci čiji osobni brendovi govore sami za sebe:
- Chef Duje Pisac, osnivač gastro brenda Chevap by Chef Duje Pisac, koji je svojim pojašnjenima i andegdotama pokazao kako strast prema hrani prerasta u prepoznatljiv i komercijalno održiv brend.
- Katarina Ćosić, odvjetnica i članica Upravnog odbora International FIFA Football Association, podijelila je iskustva iz svijeta sportskog prava i naglasila kako se osobna vjerodostojnost gradi dosljednošću i stručnim autoritetom. Posebno se dotaknula mladih i maloljetnih u nogometnim transferima.
- Dina Lijić, pravnica za obiteljske financije i osnivačica portala brak.hr i razvod.hr, otvoreno je govorila o važnosti povjerenja, stručnosti i iskrene komunikacije u izgradnji digitalnog autoriteta, ali i važnosti povjerenja i edukacije u osjetljivim životnim temama.
- Tony Lee King, glazbenik i poduzetnik, podijelio je svoju priču o brendiranju kroz glazbu, emociju i autentičnost – s tisućama nastupa i milijunskim streamingima iza sebe, poručujući kako je najveći problem stati misleći da je lako nastaviti. Nije, nema stajanja, kaže.
Panel je moderirao Krešimir Macan, komunikacijski stručnjak i brend za sebe – jasno, energično i s dubokim razumijevanjem teme. I odnosa posla i osobe.
Ne propustite poslušati kako je Katarina Ćosić krenula u posao s nogometnim transferima, zašto se Dina Lijić odlučila da savjete prijateljima pretvori u posao, zašto Tony Lee King često spominje suprugu bez koje ne bi bilo poduzetničkog segmenta posla i, u konačnici, koja je uloga kuma Joška Škokića u stvaranju poslovne ideje za ćevape te zašto i Duje Pisac zahvaljuje supruzi bez koje, kako kaže, bi bio bez ičega.
Panel koji je počeo Macanovim pozivom da se sugovornici predstave u rečenici dvije i vidimo kako oni sami sebe vide, odnosno zašto bi ih i kako drugi trebali znati, donosimo u cijelosti, u podcast specijalu Brend Forum. Cjelovit, autentičan i inspirativan razgovor poslušajte u streamu prvog poslovnog radija Poslovni FM, na podcast platformama Mixcloud i Spotify.

