Brend Forum: Brend konkurentnost panel – Biti ovovremen nije dovoljno, treba biti ispred vremena

Brend Forum: Brend konkurentnost panel – Biti ovovremen nije dovoljno, treba biti ispred vremena
Za konkurentnost je danas presudno koristiti tehnologiju, da smo inovativan brend, jer na kraju se uvijek radi o tom da inovativan brend ide ukorak s vremenom. No, u to je potrebno investirati, i znatna sredstva, jer biti ovovremen za konkurentnost nije dovoljno, treba biti ispred vremena jer to donosi pozicioniranje i konkurentnost u budućnosti, poruka je panela BREND KONKURENTNOST – UPRAVLJANJE BRENDOM – NOVE TEHNOLOGIJE – STARI POSLOVI!, održanog u sklopu Brend Foruma 2025.

U vremenu u kojem se sve mijenja brzinom svjetlosti – kako osigurati da brend ostane jak, relevantan i poželjan? Kako opstati kad se tržišta ruše, algoritmi mijenjaju, a navike kupaca preokrenu preko noći? Kako se stari biznisi prilagođavaju novim tehnologijama, i zašto je brend danas važniji nego ikad prije? Što brend čini konkurentnim u 2025.? Kako izgraditi povjerenje u vrijeme nepovjerenja? Može li nostalgija biti strategija? Kako AI mijenja odnose prema potrošačima?

Odgovore na ta pitanja potrudila se pronaći moderatorica Gordana Gelenčer, novinarka emisije Poslovni plan na HTV-u, uz iznimne sugovornike, paneliste: Vanja Brundula, vlasnik i CEO Vodolima, Vera Boškovska, profesorica na Univerzitetu Skopje i predsjednica Makedonske nacionalne franšizne udruge, Admir Kulin, Board Director i Strategic Advisor u grupaciji Kulin World, Igor Šimunić, marketing direktor Pipi Beverages te Milan Cvetković, Chief Operating Officer, W Hospitality Group.

Bilo je puno sjajnih misli, od odgovora na pitanje zašto Balkan ne rađa više djece, je li Ana Saso stvorila brend Pipi i kako danas se pozicionirati za sve generacije od boomera do Z, trebaju li se raditi posebne strategije za male zemlje jer se neke stvari ne smiju samo preslikati, kao i kakvi moraju biti manageri jer će donositi odluke koje zahtjevaju nova znanja. POSLUŠAJTE!

poslovni.FM

poslovni.FM

Nastao kao izraz želje da se dobre priče i događanja, kao i uspjesi poduzetnika predstave širom krugu ljudi, posebno i zato što u današnjim mainstream medijima gospodarstvo i poduzetništvo ne dobivaju količinu prostora koja bi bila u skladu s njihovom snagom i značenjem, na hrvatskom medijskom tržištu pokrenut je PRVI POSLOVNI RADIO koji će sve svoje aktivnosti usmjeravati i provoditi pod brendom poslovniFM.

W: poslovnifm.com

Četvrtak, 24.07.2025. / poslovnifm.com