Radić: Na svaku promjenu gledamo kao na novi rast i razvoj

Radić: Na svaku promjenu gledamo kao na novi rast i razvoj
Manjak kapaciteta u gradskim dječjim vrtićima, želja da se razvija u poslu kroz manje vrtićke grupe dovela je mladu odgojiteljicu Leanu Radić na poduzetnički put pa je od odgojiteljice u gradskom vrtiću postala poduzetnica, vlasnica obrta za usluge dadilje ‘Čudesni dvorac’ iz Splita.

– Imala sam viziju za manju grupu djece kako bi im se mogla sve više posvetiti, a kako vrtići ne nude tu mogućnost, obrt za usluge dadilje mi se učinio logičan izbor, ispričala je Leana Radić Ojdani Koharević, urednici podcasta Poslovni đir. S obzirom na to da je već bila odgajateljica u gradskom dječjem vrtiću, imala je potrebnu kvalifikaciju, ukazala joj se prilika da otvori svoj obrt, te u njoj zaposli kolegicu – dadilju.

– Tada mi se ukazala prilika za otvaranjem prostora s dvorištem na splitskom predjelu Trstenik i to je bio baš lijepi početak. Nedavno smo preselili na novu adresu (na splitskom predjelu Brda op.a.) još nam treba neko vrijeme za privikavanje, no na svaku novu promjenu gledamo kao na novi rast i razvoj, istaknula je Radić za PoslovniFM.

S obzirom na to da roditelji često pitaju koliko se njezin obrt razlikuje od gradskog dječjeg vrtića, bitno je naglasiti da je glavna razlika između obrta za usluge dadilje i dječjeg vrtića brojnost skupine.

– U obrtu za usluge dadilje na jednu dadilju može biti 6 djece, a s djecom mogu raditi samo certificirane dadilje i odgojitelji upisani u imenik dadilja. Nas dvije smo svaka sa 6 djece i to nam omogućava da im se možemo puno više posvetiti, pojašnjava Radić. Dodaje da joj se najviše sviđa što su kolegica i ona skoro cijelo vrijeme zajedno, a tada se mogu i podijeliti s obvezama i zadacima. Što se tiče sastava grupe, tu su djeca od dvije do šest godina, od jasličara, preko ‘mališa, veliša sve do predškolaca’. Cjelovit i zanimljiv razgovor poslušajte u streamu prvog poslovnog radija PoslovniFM, na podcast platformama Mixcloud i Spotify (u nastavku izravno linkovi) ili preuzmite za kasnije slušanje, kad god želite.

Na upit urednice kako je biti poduzetnik u takvoj, zahtjevnoj djelatnosti, Radić odgovara:

– S obzirom na to da sam osoba koja voli različite stvari, bio mi je izazov, istovremeno sam pripremala obrt, što će djeca jesti, razmišljala o nabavi didaktičkog materijala, čistoći prostora…. Mislim da uz puno truda svatko može ostvariti ono što voli, tvrdi Leana Radić.

Uskoro obilježavaju mini jubilej, 5 godina rada pa je mnogo lakše, no na početku nije bilo lako, pogotovo što su odmah na početku poduzetničkog puta imali i veliku prepreku – pandemiju korone, no ta krizna situacija ih je osnažila.

– Malo nas je to na početku dotuklo, jer trebali smo imali podršku, bio je strah od pandemije kod roditelja, ali i kod nas, no sve je dobro završilo. Zato uvijek kažem – kad smo to preživjeli, sve ćemo proći, kaže splitska odgojiteljica i poduzetnica.

Želimo, nastavlja Radić, stvoriti malu obiteljsku atmosferu, apsolutno voditi računa o sigurnosti djecem njihovoj edukaciji, raznovrsnoj prehrani, zbog čega imaju veliko povjerenje roditelja.

Međutim, svjesni su da je smještaj u ovim obrtima ipak za roditelje skuplji.

– Voljeli bi da nam Grad, uz sufinanciranje omogući korištenje prostora, jer mi ne možemo otvoriti obrt ako ga sami ne pronađemo. Sada smo oko 40 posto skuplji od gradskih vrtića, no nadam se da će nam Grad Split pomoći kako bi se u konačnici došlo do iste cijene između gradskih dječjih vrtića i naših obrta. – kaže Leana Radić. Bez obzira na tu višu cijenu, roditelji su jako zadovoljni, odgovara im što su grupe manje, a odgovara im i naša zdrava prehrana – 4 obroka dnevno kao i u gradskom dječjem vrtiću.

U poslu koriste raznovrsna pomagala, didaktičke igračke, trude se da igračke budu od drveta. Sreća je, ističe na kraju razgovora za PoslovniFM, što u Hrvatskoj ima mnogo domaćih proizvođača didaktičkih igračaka, te drugih pomagala za igru.

poslovni.FM

poslovni.FM

Nastao kao izraz želje da se dobre priče i događanja, kao i uspjesi poduzetnika predstave širom krugu ljudi, posebno i zato što u današnjim mainstream medijima gospodarstvo i poduzetništvo ne dobivaju količinu prostora koja bi bila u skladu s njihovom snagom i značenjem, na hrvatskom medijskom tržištu pokrenut je PRVI POSLOVNI RADIO koji će sve svoje aktivnosti usmjeravati i provoditi pod brendom poslovniFM.

W: poslovnifm.com

Srijeda, 01.05.2024. / poslovnifm.com