Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 04.12.2014. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Koordinator tehničara (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
04.12.2014.

O poslu

Opis radnog mjesta:
Tvrtka Luxor Multiservis d.o.o. ima dugogodišnje iskustvo na području komercijalnog, tehničkog i infrastrukturnog upravljanja nekretninama, te pruža integralna rješenja facility managementa i cjelovitog upravljanja nekretninama, u skladu s potrebama poslovanja uspješnih poduzeća i zahtjevima modernog dinamičnog tržišta.

Glavne odgovornosti Koordinatora tehničara uključuju aktivnosti:
• zaprimanja zahtjeva od strane klijenata
• obradu istih u specijaliziranom računalnom sustavu
• organizaciju rješavanja zahtjeva
• praćenje rješavanja do završetka
• administriranje nastale dokumentacije u procesu, izradu izvještaja
Vrsta posla:
stalni radni odnos
Županija:

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Uvjeti:
• SSS/VŠS tehničke struke
• informatička pismenost
• znanje engleskog jezika

Što očekujemo od djelatnika koordinator tehničara:
• Informatička pismenost – napredno korištenje MS Office-a, sposobnost učenja i razumijevanja novih informatičkih alata, razumijevanje osnova informatičke i komunikacijske infrastrukture
• Tehničko znanje – poznavanje elemenata i sustava zgrada, poznavanje materijala i alata u održavanju
• Efikasnost u komunikaciji – upućivanje primjerenih pitanja, jasan razgovor s dobrim izborom riječi, razjašnjavanje svake potencijalne nedoumice, bilježenje važnih podatka, konkretiziranje svake informacije, poznavanje pravila poslovne komunikacije
• Organiziranost – ažurnost i osjećaj za hitnost, aktivno bilježenje informacija, pedantno vođenje rasporeda i dokumentacije, obraćanje pozornosti na detalje
• Orijentiranost na rješavanje problema – donošenje optimalne odluke na temelju dostupnih informacija, smisao za sortiranje problema prema važnosti, savjetovanje sa stručnim kolegom ili nadređenim u svojstvu pronalaska boljeg rješenja
• Multitasking – sposobnost izvršavanja više aktivnosti paralelno, sakupljanje i prosljeđivanje relevantnih informacija u realnom vremenu

Napomena: Djelatnik će prije preuzimanja odgovornosti proći primjerenu edukaciju o procesima unutar tvrtke i centralnom računalnom sustavu.
Minimalna stručna sprema:
Srednja škola
Strani jezik:
engleski
Poznavanje rada na računalu:
dobro