Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 26.11.2015. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Voditelj/ica financija (ž/m)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
26.11.2015.

O poslu

Opis radnog mjesta:
Institut za razvoj obrazovanja (IRO) je otvorio natječaj za radno mjesto Voditelja financija (Ž/M), za koje traži izvrsne kandidate sa značajnim iskustvom u upravljanju financijama u neprofitnim organizacijama. Kandidati moraju posjedovati odlične vještine upravljanja projektnim financijama za projekte koji su financirani sredstvima Europske unije. Ovo je jedna od vodećih pozicija u organizaciji i Voditelj financija odgovaran je za svoj rad Izvršnom direktoru organizacije.

Uspješni kandidati su stručnjaci u ovom području te izvrsno poznaju sve relevantne nacionalne i EU propise koji reguliraju ovo područje rada. IRO želi zaposliti talentiranog stručnjaka/kinju s iskustvom financijskog upravljanja u neprofitnom ili javnom sektoru. Najboljem kandidatu/kinji bit će ponuđen ugovor o radu na neodređeno vrijeme i odgovarajući financijski uvjeti.

IRO je vodeća neprofitna i nevladina organizacija u Hrvatskoj za razvoj i implementaciju politika visokog obrazovanja. IRO se zalaže za sustav visokog obrazovanja koji će osiguravati jednake obrazovne mogućnosti, voditi se načelima osiguravanja kvalitete, promicati međunarodnu suradnju, poticati cjeloživotno učenje te odgovarati potrebama pojedinca i društva. Detaljnije informacije o našem radu su dostupne na www.iro.hr.

Osnovne informacije o radnom mjestu
• Jedna od tri ključne upravljačke funkcije u organizaciji. Voditelj financija je i član Izvršnog odbora organizacije, a odbor je odgovoran za upravljanje svim djelatnostima organizacije i zadužen je za donošenje ključnih odluka. Odgovara direktno Izvršnom direktoru organizacije.
• Zadužen za upravljanje cjelokupnim financijskim poslovanjem organizacije. Upravlja financijama svih projekata, posebno onih koji su financirani sredstvima EU.
• Angažman putem ugovora o radu na neodređeno vrijeme, s intencijom dugoročnog zapošljavanja i izgradnje organizacijskog kapaciteta na ovom radnom mjestu, uz odgovarajuće financijske uvjete.
• Početak angažmana: poželjno u prosincu 2015., a najkasnije u siječnju 2016., uz obavezu aktivnog uvođenja u posao i treninga u prosincu i siječnju.
• Puno radno vrijeme: 8 sati, od ponedjeljka do petka.

Opis posla
• Upravljanje cjelokupnim financijskim poslovanjem organizacije: izrada financijskog proračuna organizacije, praćenje provedbe financijskih planova, izrada financijskih evaluacija.
• Upravljanje financijama za pojedine projekte (nacionalne, EU i međunarodne), s posebnim naglaskom na projekte financirane sredstvima EU. Izrada proračuna potrebnih za prijavu EU projekata, implementacija financijskih aktivnosti za dobivene EU projekte, izrada financijskih izvješća za EU projekte.
• Usklađivanje financijskih poslova organizacije s relevantnim pravnim propisima.
• Prikupljanje relevantnih financijskih podataka te izrada financijskih analiza potrebnih za unapređenje financijskog poslovanja.
• Rad s vanjskim knjigovodstvenim servisom: priprema i izrada dokumentacije za knjigovodstvo, praćenje i osiguravanje kvalitete rada servisa.
• Priprema dokumentacije za plaćanje i izvršenje plaćanja.
Vrsta posla:
stalni radni odnos, rad na određeno vrijeme
Županija:

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Traženi profil kandidata
• Poželjna je visoka (VSS) ili viša stručna sprema (VŠS) iz područja ekonomije i financija. Ukoliko kandidat posjeduje tražene kompetencije i iskustvo, a nije navedene stručne spreme i područja, ohrabrujemo prijave i tih kandidata.
• Radno iskustvo na sličnim ili odgovarajućim poslovima za ovo radno mjesto od najmanje 5 godina.
• Poželjno iskustvo u upravljanju financijama u neprofitnom ili javnom sektoru.
• Napredno poznavanje neprofitnog računovodstva i financija.
• Napredne analitičke sposobnosti u financijama.
• Napredno poznavanje odgovarajućih nacionalnih i EU propisa.
• Kandidat mora imati iskustvo rada na EU projektima te poznavati EU programe i fondove.
• Kandidat mora imati napredne vještine za izradu financijskih proračuna za prijavu EU projekata, za upravljanje financijama EU projekata te za pisanje financijskih izvješća za EU projekte.
• Napredno poznavanje hrvatskog jezika u pismu i govoru.
• Dobro poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru.
• Napredno poznavanje MS Office paketa (Word, Excel, Internet). Posebno je važno da kandidat ima napredna znanja i vještine za korištenje programa MS Excel, osobito za izradu tabelarnih i grafičkih prikaza i analiza.
• Izvrsne organizacijske vještine, pouzdanost, točnost i sistematičnost.
• Visoka motivacija za rad i nove izazove, spremnost i sposobnost za učenje.
• Kandidat mora imati iskustvo rada u međunarodnim timovima i izvrsne komunikacijske vještine. IRO posebno potiče timski rad i traži kandidata koji je usmjeren na postizanje ciljeva, no istovremeno je dovoljno fleksibilan i osjetljiv za potrebe tima i na trendove iz okruženja.

Prijava
• Prijava se sastoji od životopisa i motivacijskog pisma na hrvatskom jeziku (do 300 riječi)
• Prijave se šalju isključivo e-mailom na [email protected]. Molimo da u predmetu emaila OBAVEZNO napišete: Voditelj/ica financija
• Rok za slanje prijave: 26.11.2015.
• Intervjui s kandidatima čije prijave uđu u uži krug će biti održani u periodu od 30.11.-04.12.2015.
Minimalna stručna sprema:
Fakultet
Strani jezik:
engleski
Poznavanje rada na računalu:
napredno