Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 05.05.2016. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Specijalist podrške za korisnike (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Cluj, Rumunjska
Rok prijave:
05.05.2016.

O poslu

Opis radnog mjesta:
Zamislite posao koji će vam pomoći da se razvijete i izgradite uspješnu karijeru ...
Dobijte posao u Sykes-u!

Opis posla:
Specijalist za Glas Korisnika (Specijalista Podrške za Korisnike – razina 2)
Mjesto lokacije: Cluj, Rumunjska

Pridružite se stručnjacima Sykes-a, a mi ćemo Vam osigurati:
• profesionalni razvoj kroz obuku -> moderne tehnologije i za upravljanje korisnicima
• izloženost multikulturalnom i višejezičnom okruženju (iz Cluj Napoca-e (Kluž Napoka) nudimo podršku na više od 20. jezika na globalnoj razini)
• mogućnosti poučavanja
• stvarne mogućnosti za razvoj karijere
• atraktivnu plaću i medicinske prednosti
• moderno, dinamično i prijateljski naklonjeno radno okruženje

Radni dan u Sykes timu uključuje neke od aktivnosti i odgovornosti u nastavku:
• Suočavanje sa Razvojom Glasa Korisnika od strane Agenata i osigurati se da su istraživanja sprovedena do kraja za korisnika
• Suočavanje sa Tehničkim Eksteenzijama od strane Agenata i osigurati se da su istraživanja sprovedena do kraja za korisnika
• Realizacija, pregled i upravljanje web stranice
• Pružanje izvješća i preporuka
• Pružanje podrške agentima onda kada se radi o situacijama Glasa Korisnika
• Primanje poziva korisnika, kada je to potrebno (oko 25% radnog vremena / dan)
• Odgovoranje na e-mailove korisnika u određenom roku
• Osiguranje pravovremenog izvještavanja tjedno / mjesečno / dnevno svim zainteresiranim dioničarima u ključnim računima
• Pružanje pravovremenih ažuriranja za upute o postupcima
Vrsta posla:
stalni radni odnos, rad na određeno vrijeme
Županija:
Država:
Rumunjska

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Da li ste naš tip? :)
Pogledajte pregled profila naših Sykes zaposlenika:
u nadlažnost / materinji hrvatski i slovenski jezik;
• Prethodno iskustvo u / ili sposobnosti za Korisničke Usluge;
• Dobre organizacijske sposobnosti;
• Poznavanje rada s MS Word / Excel;
• Izražena komunikativnost i sposobnost ostati miran u svakoj situaciji;
• Sposobnost rada po vlastitoj inicijativi i pod pritiskom kako se ne bi premašili rokovi i KPI;
• Sposobnost prilagođavanja promjenjivoj okolini i postupcima.
• Team player

SYKES je globalni lider u pružanju rješenja za upravljanje kontaktima korisnika / rješenja za angažman korisnika i usluga u eksternalizaciji poslovnih procesa (BPO). SYKES pruža širok raspon naprednih rješenja za upravljanje kontaktima korisnika za tvrtke Fortune 1000 širom svijeta, u prvom redu u domenu komunikacija, financijskim uslugama, zdravstvenim uslugama, tehnologiji i transportnoj i zabavnoj industriji.

Sykes Cluj-Napoca (Kluž Napoka) osnovana je ožujka 2010. godine, a naš tim sada ima više od 850 zaposlenih.

Ja sam SYKES! A ti?
Za više informacija, molimo posjetite www.sykes.com ili nas posjetite na Facebook-u: https://www.facebook.com/SykesRomania
Poznavanje rada na računalu:
dobro