Ovaj oglas je istekao 03.03.2016. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Brand Manager (m/ž)
O poslu
Adria Snack Company d.o.o. u svom portfelju ima cjelokupan Franckov snack asortiman te Intersnackove brandove, a ASC tim eksperata za snack biznis je odgovoran i za upravljanje razvojem svih ovih brandova (Čipi čips, Kroki Kroket, Tip Top, Chio, Kelly's, Pombar i dr.).
Adria Snack Company d.o.o. posluje u okviru Franck Grupe uz partnerstvo s Intersnackom, a misija i dugoročni ciljevi usmjereni su na glavne interesne skupine: potrošače, kupce, zaposlenike i dioničare. Ulaganjem u razvoj kompetencija i profesionalni put naših zaposlenika, omogućavamo im realizirati njihov puni kreativni potencijal te time kontinuirano unapređujemo naše poslovne procese, osiguravamo postizanje planiranih poslovnih rezultata i povećanje naše konkurentnosti
Pridružite se Adria Snack Company d.o.o. i našem uspješnom timu Marketinga i razvoja na poslovnoj poziciji
BRAND MANAGER (m/ž)
mjesto rada: Zagreb
- jedan izvršitelj
Osnovne nadležnosti i odgovornosti:
• Sudjelovanje u izradi prijedloga strategije branda i godišnjeg poslovnog plana te praćenje provedbe i ostvarenja
• Predlaganje razvoja asortimana u skladu sa strategijama brandova i ciljevima pozicioniranja na svim tržištima na kojima Društvo posluje
• Kontinuirano praćenje tržišnih rezultata branda, tržišta i konkurencije
• Sudjelovanje u planiranju godišnje prodaje i planiranju troškova brand ulaganja
• Predlaganje lansiranja novih segmenata i kategorija proizvoda, procjena isplativosti, te analiza uspješnost lansiranja
• Sudjelovanje u definiranju godišnjeg Trade marketing budžeta, kreiranju akcijskih aktivnosti kod kupaca, razvoju plana i ciljeva distribucije, odabiru POS materijala, prezentacijama novih artikala kod kupca, kontroli terena i „storecheck“ reportiranju
• Odgovornost za implementaciju i lansiranje novih proizvoda, aktivacije branda
• Odgovornost za selekciju i razvoj ATL i BTL komunikacijskih koncepata, analiziranje aktivnosti konkurencije
• Informiranje agencija, usmjeravanje agencija u radu, selektiranje idejnih koncepata
• Odgovornost za produkciju ATL-a , informiranje Media agencije o strategiji i planu; informiranje istraživačkih agencija, definiranje upitnika i izvještavanja, kontrola provedbe i evaluacija prema definiranom vremenskom okviru
• Zalaganje za maksimiziranje efekata brand sponzorstava u smjeru osmišljavanja, organiziranja, provođenja i evaluacije marketinških aktivnosti u skladu s definiranim brand strategijama.
O zaposleniku
• 2 -3 godine iskustva rada u Marketingu, poželjno u FMCG industriji
• Odlično poznavanje marketinških alata i tehnika
• Poželjno iskustvo u upravljanju brandom u prehrambenoj industriji
• Poželjno iskustvo u pripremi, implementaciji i vođenju ATL/BTL aktivnosti
• Sistematičnost, organiziranost i brzina
• Kreativnost, otvorenost i komunikativnost
• Spremnost na timski rad
• Visoki stupanj samostalnosti i inicijative u radu
• Sposobnost određivanja prioriteta
• Odgovornost za realizaciju dogovorenih ciljeva
• Prepoznavanje i življenje kompanijskih vrijednosti
• Spremnost na kontinuirani razvoj i svakodnevno usavršavanje
• VSS ekonomskog usmjerenja
• Napredno poznavanje MS Office i Google alata
• Aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
• Vozačka dozvola B kategorije
Nudimo:
• Rad u dinamičnom i inovativnom okruženju
• Izazovne i raznolike radne zadatke, te jasna očekivanja i ciljeve
• Rad u timu u kojem se cijeni i poštuje različitost i nove ideje
• Rukovodstvo koje prepoznaje i osnažuje potencijal
• Okruženje koje potiče kontinuirani profesionalni razvoj i napredak kroz program praćenja razvoja kompetencija i individualnog učinka
• Ugovor o radu na neodređeno vrijeme uz probni rok
Prepoznajete li se u navedenom profilu i želite svoj profesionalni razvoj nastaviti u kompaniji Adria Snack Company d.o.o., prijavite se na oglas putem linka za Brzu prijavu do 03.03.2016. godine.

