Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 26.04.2014. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Asistent u administraciji i prodaji (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
26.04.2014.

O poslu

Opis radnog mjesta:
PES je kreativna tvornica promotivnih proizvoda, POS materijala i poslovnih poklona. Za svoje kupce proizvodimo tailor-made rješenja za povećanje prepoznatljivosti branda i prodajnih rezultata. Pritom oblikujemo različite vrste metala i plastike, pružajući cjelokupan proces od ideje do gotovog proizvoda. Više možete saznati na www.pes.hr www.patriacroatica.hr

ASISTENT U ADMINISTRACIJI I PRODAJI (M/Ž)

U našoj je ekipi trenutno 30 osoba. Kao zamjenu za kolegicu koja do će do kraja listopada 2015. godine koristiti porodiljni dopust tražimo PES-ovca pasmine: • 3+ godine iskustva na istom ili sličnim poslovima
• odanog timskom radu
• vrhunskog komunikatora
• s odličnim poznavanjem rada na računalu (Word i Excel je obavezan)
• s vozačkom dozvolom B kategorije

PES-ovci surađuju prvenstveno s korporacijama, reklamnim agencijama i distributerima reklamnih artikala. Proizvode uspješno prodajemo u Hrvatskoj i inozemstvu (npr. Slovenija, Njemačka, Belgija i Velika Britanija). Kao PES-ovac ćeš preuzeti poslove administracije i sudjelovati u prodaji, usko surađujući sa kolegama iz proizvodnje i prodaje.

Opis posla:
• razni administrativni poslovi u uredu: javljanje na telefon, pisanje otpremnica i faktura, nabava potrošnog materijala, priprema uzoraka, dokumentiranje i sl.
• komunikacija sa kupcima i dobavljačima
• vođenje jednostavnijih projekata: od narudžbe do isporuke i naplate
• mjesto rada: Prekratova 64, Savski Gaj – Novi Zagreb, 10020 Zagreb
• radno vrijeme: ponedjeljak do petak, od 9 do 17 sati
Vrsta posla:
stalni radni odnos
Županija:

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Što nudimo:
• puno prilika za igru (brzo donošenje odluka, malo birokracije)
• timski pristup u dinamičnom okruženju (raznoliki projekti za mnogo različitih brandova)
• mjesečna neto plaća: 3.500 kn tijekom probnog roka (prva tri mjeseca), nakon toga 4.000 kn
• mogućnost razvoja i napredovanja

Svoju prijavu pošaljite najkasnije do 26.04.2014. putem linka za prijavu. Kontaktirat ćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.
Poznavanje rada na računalu:
dobro
Potrebno radno iskustvo:
tri godine