Job details
Ugovor na određeno
High school
Experience Up to a year
Zagreb

Workforce je regionalna HR tvrtka koja posluje u zemljama Adriatica, i dnevno surađujemo s preko 1 000 klijenata i 12 000 djelatnika. Prisutni smo na tržištu s jednim ciljem, da pomognemo tvrtkama da budu što uspješnije u zapošljavanju i prevladaju sve HR izazove. Uz visoku profesionalnost i predanost naših kolega, stalno potičemo razvoj poslovanja naših klijenata pružajući kvalitetnu, fleksibilnu i sveobuhvatnu HR podršku.

Za našeg klijenta, renomiranu internacionalnu tvrtku koja se bavi naftnim derivatima tražimo novog člana tima na poziciji

 

 

Administrativni asistent (m/ž)

 

Mjesto rada: Zagreb

Opis zadataka:

  • rad na front desku
  • telefonska komunikacija i odgovaranje na telefonske upite, prijem i doček gostiju, odgovaranje na e-mail-ove
  • naručivanje uredskog materijala 
  • nabava potrošnog materijala za ured (higijenski asortiman, kava, voda, mlijeko…)
  • angažiranje vanjskih izvršitelja usluge vezane za sitne popravke unutar uredskih prostorija
  • razvrstavanje ulaznih i izlaznih računa
  • skeniranje i arhiviranje dokumentacije
  • ostale aktivnosti u skladu s uputama voditelja

 

Vaš profil:

  • minimalno SSS ekonomskog usmjerenja
  • najmanje 6 mjeseci iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • poznavanje računovodstvenih standarda i procedura
  • informatička pismenost (Word, PowerPoint, Excel)
  • izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu zbog komunikacije s centralom (min. B2 razina)
  • samostalnost, samoinicijativnost, brzina

 

Dodatne informacije:

  • pozicija je zamjena za porodiljni (18 mjeseci)

 

Apply now