Workforce je regionalna HR tvrtka koja posluje u zemljama Adriatica, i dnevno surađujemo s preko 1 000 klijenata i 12 000 djelatnika. Prisutni smo na tržištu s jednim ciljem, da pomognemo tvrtkama da budu što uspješnije u zapošljavanju i prevladaju sve HR izazove. Uz visoku profesionalnost i predanost naših kolega, stalno potičemo razvoj poslovanja naših klijenata pružajući kvalitetnu, fleksibilnu i sveobuhvatnu HR podršku.
Za našeg klijenta, renomiranu internacionalnu tvrtku koja se bavi naftnim derivatima tražimo novog člana tima na poziciji
Administrativni asistent (m/ž)
Mjesto rada: Zagreb
Opis zadataka:
- rad na front desku
- telefonska komunikacija i odgovaranje na telefonske upite, prijem i doček gostiju, odgovaranje na e-mail-ove
- naručivanje uredskog materijala
- nabava potrošnog materijala za ured (higijenski asortiman, kava, voda, mlijeko…)
- angažiranje vanjskih izvršitelja usluge vezane za sitne popravke unutar uredskih prostorija
- razvrstavanje ulaznih i izlaznih računa
- skeniranje i arhiviranje dokumentacije
- ostale aktivnosti u skladu s uputama voditelja
Vaš profil:
- minimalno SSS ekonomskog usmjerenja
- najmanje 6 mjeseci iskustva na istim ili sličnim poslovima
- poznavanje računovodstvenih standarda i procedura
- informatička pismenost (Word, PowerPoint, Excel)
- izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu zbog komunikacije s centralom (min. B2 razina)
- samostalnost, samoinicijativnost, brzina
Dodatne informacije:
- pozicija je zamjena za porodiljni (18 mjeseci)