Najveća edukativno-poslovna konferencija - Superprodavač 2017.!

24 predavača, 24 predavanja, dva dana, osmu godinu za redom u organizaciji časopisa Poslovnog savjetnika

Časopis Poslovni savjetnik, već osmu godinu za redom u zagrebačkom hotelu Antunović, 23. i 24.11.2017. organizira najveću edukativno poslovnu konferenciju i dodjelu godišnjih nagrada B2B Superprodavač godine!

Dvodnevna konferencija edukativno je poslovnog karaktera, namijenjena prodajnom osoblju, članovima uprave za prodaju, direktorima i voditeljima prodaje, prodavačima i trgovcima te svima onima koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine.

PROGRAM KONFERENCIJE SUPERPRODAVAČ 2017. MOŽETE VIDJETI OVDJE

 

Prezentacija će se fokusirati na MSP i onom osnovnom, ali krucijalnom što trebaju znati o digitalnom marketingu, metrici, analizi tržišta i alatima koji će im u toj analizi pomoći. Cilj je dati odgovore na pitanja:  Od kojih elemenata se digitalni marketing zapravo sastoji i kako funkcionira? Zašto je bitno znati cijelu sliku? Zašto je sadržaj bitan i kako ga pisati? Kako istražiti tržište i konkurente uz pomoć besplatnih online alata? Tko je Vaš kupac i kako do njega
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017. – Siniša Begović

Što prodajemo – znamo (a ako ne znamo onda smo u daleko većem problemu!), ali što je to što kupac zaista kupuje ponekad je za nas prava zagonetka. Tema je posvećena upravo odgonetavanju kupčeve želje. Drugim riječima, bavit ćemo se time što sve trebamo reći i napraviti, a da bismo povećali šansu da kupac kupi odnosno da ga ne bismo izgubili zato što možda ne govorimo „istim jezikom“. Ponekad su neke određene riječi okidači za kupnju. Pokušajmo zajedno otkriti koji su to okidači u Vašem prodajnom razgovoru te istražimo zajedno moć riječi.
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017. – Sanja Gomuzak

Novi koncepti u ekonomiji  danas su sve više i više kreiranje „neočekivanog“, „emocionalno nabijenog“, priča koja povezuje ljude ili poboljšava „user interface“. Ekonomija iskustva i doživljaja kao i ekonomija zabave mnogo više daje važnosti marketingu nego što to je to činila „klasična“ ekonomija temeljena većinom na funkcionalnosti nekog proizvoda. U tom smislu, možemo govoriti o tome da je mogućnost stvaranja socijalnih iskustava i društvenih mreža, jedan od ključnih faktora konkurentnosti.
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017. – Romana Lekić

Mogu li proizvođači računati na distributera kao partnera u poslovanju? Koliko njihov odnos može i treba biti otvoren? Što mogu I trebaju planirati zajedno? Kako na terenu implementirati sve postignute dogovore? Ako se bavite prodajom, sigurno pripadate jednom od tri ključne karike prodajnog lanca. Upoznajte metode koje vam mogu pomoći u svakodnevnom poslovanju, naučite kako možete implementirati postignute dogovore I osjetite moć zajedničkog nastupa na tržištu.
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017. – Gordana Kadoić

60% prodavača odustaje nakon prvog „NE“ kupca! Zašto prihvatiti „ne” kao odgovor? Uspješni ljudi to ne čine. Što radi drugačije onih 5% vrhunskih prodavača? Isto ono što i vrhunski nogometaši koje selektor pozove da igraju u reprezentaciji! Kako doživljavaju odbijanje kupca i kako ga uspješno neutraliziraju? Oni ne prodaju proizvod, već nešto drugo?! Što? Izdvojite se iz mase od 95% prosječnih! Povećajte svoju vrijednost, napredujte i zaradite više! Zbog čega neki ljudi u pregovorima dobivaju ono što žele, a drugi ne? Dođite na mentalni makeover! Bit ćete sigurniji u nastupu, razvit ćete mentalno stanje u kojem nećete osjetiti strah od odbijanja!
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017. – Davorka Biondić

"Sve je više prilika, ali sve je manje fokusa! Kako na brz i efikasan način predstaviti svoj proizvod ili uslugu, kako privući pažnju kupca i uvjeriti ga da tu nešto ima za njega? Alate za to daje nam upravo tehnika elevator pitcha. U današnjem business svijetu pobjeđuje onaj tko je brz, prilagodljiv i uvijek spreman. Zato budite i vi spremni bilo kada, bilo kome i bilo gdje u najkraćem mogućem roku učinkovito prezentirati i prodati svoje usluge i proizvode. Izbrusite alate efektno uvjeravanja i usavršite svoju poslovni nastup."
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017 – Ana Šimunović

Novo doba kupaca - potrošača unutar retail kanala  s fokusom na malu trgovinu. Prvi izbor starije populacije zbog lokacije, manje gužve i ugodnih prodavača. Postoje dvije vrste kupovine  - ona iz UŽITKA i ona iz OBVEZE . Unatoč tehnološkom napretku KLASIČNA TRGOVINA neće  izumrijeti, uspjeti će oni koji ostvare SUŽIVOT. Uvijek je dobro zadržati otvoren pristup novim tehnologijama  i usmjeriti dio resursa na neuobičajene projekte - poduhvate  od kojih će mnogi vjerojatno propasti , ali dovoljno je da ih nekoliko uspije i otvori nam nove prilike za rast – čitaj razvoj.
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017 – Branko Pavlović

8 faza poslovnog modela prodaje preko Facebook-a.Facebook je ozbiljan kanal za promociju i prodaju, po meni najbolji od kada postoji marketing-a i prodaje. Sve što radite na Facebooku se može izmjeriti, optimizirati i automatizirati, ali samo ako znate što radite. Poslovni model prodaje preko Facebooka se sastoji od 8 faza i svaka je podjednako važna…  
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017 – Ivica Penić

U današnje vrijeme dostupnosti informacija, način na koji ljudi kupuju se promijenio. Danas prodajno osoblje mora biti sve proaktivnije u targetiranju i obrađivanju potencijalnih kupaca, a I tvrtke same od svog prodajnog osoblja traže sve više informacija i izvještaja kako bi gotovo na “dnevnoj” bazi mogle ažurirati prodajne planove na osnovu predviđanja prodaje sukladno dnevnim promjenama i informacijama koje je nužno kanalizirati na jedno mjesto gdje se vrše potrebne analize i provode potrebne korektivne akcije. Doprinos IT-a u ovom procesu u vidu raznih aplikacija je danas gotovo nužan i nezamjenjiv alat u prodaji. O potrebi i prednostima korištenja IT aplikacija u prodaji govoriti ćemo na ovogodišnjem Superprodavaču. Pridružite nam se.
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017 – Asja Lajtman

Budući da zakon sve više produžava obvezni radni vijek, trenutno dolazi do miješanja čak četiri generacije na tržištu. Nekadašnje organizacije duboke hijerarhije i velikih autoriteta pripadaju prošlosti. Suvremeni pristupi vodstvu navode pristup temeljen na osobinama, pristup temeljen na vještinama, pristup temeljen na stilu, situacijski pristup i timsko vodstvo kao moguće modele vodstva, a miks četiri ili čak pet generacija zapravo propituje sve dosadašnje i traži neku novu izvedenicu s pojedinim karakteristikama svakog od navedenih pristupa. Moguća rješenja predstavit ću na ovogodišnjem Superprodavaču pa se nadam da se vidimo u velikom broju.
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017 –Ivana Nobilo

Zaposlenici napuštaju organizacije i bez obzira jesu li otišli svojom voljom ili voljom organizacije, iza njih ostaje „rupa“. Što je veća stopa fluktuacije, vi imate više rupa za zakrpati. Osobno još nisam upoznala organizacije koje vole iznova i iznova krpati „rupe“. Što ne znači da neke nažalost to i ne rade većinu svog životnog ciklusa. Postoje i organizacije koje ulažu trud u osmišljavanje novih koncepata i ideja KAKO doskočiti problemu visoke stope fluktuacije. I to je odlično, barem pokazuju svjesnost o problemu i neku inicijativu za rješenje problema. A postoje i one koje smatraju kako su svi zamjenjivi. Gdje se vi pronalazite?
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017 – Blanka Lasić

Svi znamo prepoznati lidere koji su dobri u timskom radu, motiviranju, koji imaju snažnu moć uvjeravanja… Te vještine voditelji i lideri u prodaji mogu steći na radionicama, treninzima, uz pomoć literature, iskustvom...No, što je s onim neopipljivim, na prvi pogled skirvenim, ali snažnim elemenitma koji čine vrhunskog lidera, voditelja? Onima zbog kojih bespogovorno slijedimo neke ljude i teško se mogu steći učenjem?  Osobine kao što su upornost, dosljednost, radoznalost, vjerodostojnost, samosvijest... Da bismo vodili druge ljude moramo poznavati sebe. Sve to zajedno čini onu suptilnu, neopipljivu osobnost vrhunskog lidera čija karizma se širi prostorom, bez njegova svjesnog napora da ostavi dojam. O tim suptilnim, na prvi pogled nevidljivim karakteristikama vođa koje sam nazvala "S-faktor u leadershipu", govorit ću na konferenciji Superprodavač. "
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017. – Mirela Španjol Marković

Većina prodavača s kupcima komunicira rutinski koristeći uglavnom uvijek iste fraze i tehnike. U takvom pristupu nema ništa posebno ni zanimljivo, kako za kupca tako i za prodavača. U takvoj, svima nezanimljivoj komunikaciji rezultat prodaje može biti slabiji, a radni dan je duži i naporniji.
Na svojim edukacijama prodavače uvijek pitam: "Kad vi kupujete, kako vam se sviđa uobičajeni pristup i standardna prodajna priča?". Najčešći odgovor je: "Ne sviđa nam se."
Ja kažem: "A zašto onda tako radite?" Oni odgovaraju: "Pa kako drugačije? To se tako radi!"
Ipak, raditi se može i drugačije. Pristup može biti zanimljiv, prodajna priča učinkovitija, rezultat bolji, a posao zanimljiviji. Ako želite saznati više pridružite nam se.  
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017 – Petar Majstrović

U životu ćete sresti samo dvije vrste ljudi – ljude, koji su vaš problem i ljude, koji su rješenje vašeg problema. Kupci vas trebaju da biste riješili neki njihov problem (potrebu). Dakle, kako će kupci prepoznati da ste onaj koji rješava, a ne stvara probleme? Da ste netko kome mogu vjerovati.
Postoje dvije vrste autoriteta – onaj, stečen titulama, pozicijom u društvu ili hijerarhijom i onaj, stečen osobnim kvalitetama. Zovemo ga kredibilitet. Stječete ga samo ako ispunjavate obećanja, odnosno dajete kupcima ono što ste im obećali – kvalitetno, na vrijeme, u količinama koje ste dogovorili, po cijeni koju ste dogovorili.
Kako steći povjerenje kupaca? Kako stvoriti brend čiji kredibilitet definira vaš autoritet? Sudjelujte u ovoj radionici i nove mogućnosti poslovnog uspjeha javit će se već tijekom predavanja.
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017. – Saša Petar

Čini li vam se da klijenti sve više i više traže, sve više očekuju, sve ih je teže zadovoljiti? I jest: jedna od najvećih promjena života u informacijskom dobu je brzina kojom se suvremeni biznis odvija. Kako brzo inoviramo - tako se i klijenti brže navikavaju na nove okolnosti. A jednako tako konkurencija sve brže kopira vaše nove ideje. Kako poslovati u suvremenom okružju, biti drugačiji, brži i evoluirati zajedno s tržištem? O tome koje vještine i kompetencije su vam potrebne danas i sutra - saznajte na predavanju. 
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017 – Toni Babić

Znate sve o svom proizvodu/ideji, svjesni ste njegovih prednosti i mana u odnosu na konkurenciju, imate spreman svoj sales pitch i točno znate kako možete prodati svoj proizvod? To je, nažalost, tek preduvjet da možete uopće započeti svoj prodajni proces. Tko je Vaš kupac, koje su njegove svjesne i nesvjesne potrebe, kako donosi odluke te kako u prodaji pričati o kupcu, a ne o proizvodu, glavne su teme ovog predavanja.
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017 – Domagoj Lipošinović

DISC upitnik izvrstan je alat za razvoj prodajnih timova kako bi svaki član tima mogao prepoznati svoj prodajni stil te prihvatiti njegovu posebnost, jakosti i ograničenja. Efikasan prodavač je prilagodljiv i ima izvrsno razvijene komunikacijske vještine koje može prilagoditi različitim stilovima osobnosti.  Bez dobre komunikacije, mala je vjerojatnost da ćete prodaju uspješno zaključiti stoga je dobro učiti osnove psihološkog pristupa prodaji što ćemo predstaviti na ovogodišnjem SUPERPRODAVAČU.
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017 – Matej Sakoman

Što je stav? Obično nam kao odgovor prvo padne na pamet: sviđa li nam se nešto ili ne, jesmo li za ili protiv toga. Često se doživljava postojanje samo dviju mogućih strana, no u biti je stav puno složeniji od toga, pogotovo u kontekstu potrošačkog ponašanja. Koje su komponente stava i zašto je uopće važno pratiti stav potrošača o našem proizvodu ili usluzi? Što sa sigurnošću možemo zaključiti ukoliko smo upoznati sa stavom kupaca, a pri kojim zaključcima moramo biti oprezni kad na temelju stava predviđamo kupnju. Kako biste saznali više o vezi stavova potrošača i njihova po­našanja, koliko su potrošački stavovi (ne)otporni na promjenu i kako možemo na njih djelovati, pridružite nam se na konferenciji.
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017 – Ivana Zvrko i Hana Dužević

Želimo okončati vječitu borbu između prodaje i marketinga. Dati ćemo odgovor na pitanje tko je važniji i čiji je pristup ispravniji. Je li bolja marketinška ili prodajna strategija i može li se uopće govoriti o istoj strategiji za sve proizvode i usluge. Razbijamo mitove o prodaji u kojoj je bitna samo matematika i o marketingu koji se vrti oko oglašavanja. Nakon žestoke borbe međusobno i zajednički s predrasudama, ponudit ćemo rješenja koja pripadaju 21. stoljeću kroz integriranu tržišnu komunikaciju.
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017 – Davor Bilman i Ivana Nobilo

Zašto upravo organizacije vođene vrijednostima spadaju među najuspješnije? Gdje je njihov fokus i što ih čini uspješnima? U vrijeme kada se mnogi bore za opstanak čini se kao utopija govoriti o inspirativnom radnom okruženju, o drugačijoj kulturi suradnje, inovacije, entuzijazma i poštivanja. U ovim organizacijama vrijednosti koje se žive nisu samo 'spuštene' na niže razine nego upravo obrnuto, vrijednosti i vjerovanja pojedinca su ugrađene u cjelinu. S takvom organizacijskom kulturom dolaze i izvrsni poslovni rezultati. Obratno nažalost ne vrijedi uvijek. Koji je utjecaj upravo organizacijske kulture na prodajne rezultate organizacije, kako mjerimo, kako je transformiramo organizacijsku kulturu i da li bi kada bi morali izabrati prije uložili u performanse ili organizacijsku kulturu, su pitanja ovog interaktivnog predavanja.
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017 – Dragan Knežević

Digitalizacija i nove tehnologije drastično počinju mijenjati okruženje naših prodajnih organizacija - kako ono eksterno kroz način na koji naši kupci mijenjaju način kupovine - do onog internog kroz uvođenje novih digitalnih kanala prodaje ili marketinga. Ono što se pritom vrlo malo mijenja su sami ljudi unutar prodajne organizacije - navike koje smo stekli u prodaji i koje su nas prije dovodile do rezultata, sada su sve manje efikasne. Način na koji se upravlja prodajnim organizacijama uzrokuje sve više i više frustracija - od prodavača do direktora, te uz sve više uloženih napora donosi sve slabije rezultate. Na predavanju saznajte kako što lakše napraviti transformaciju prodajne organizacije iz one analogne u digitalnu bez prevelikih gubitaka resursa, živaca i ljudi tijekom tog procesa.
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017 – Tomislav Bekec

Često smo svjedoci izravnog povezivanja oglašavanja (i svih aktivnosti komuniciranja) s prodajom. Česta su pitanja koliko će oglašavanje ili neka kampanja pospješiti i povećati prodaju proizvoda; stoga se postavlja pitanje kakav je odnos oglašavanja i prodaje i koliko oglašavanje utječe na prodaju?Posebno se nameću pitanja etičnosti oglašavanja, a i prodaje i njihove ukupne društvene odgovornosti.
Predavač na konferenciji Superprodavač 2017 – Kamilo Antolović

Dokazani najbolji organizator konferencija i seminara za što smo všestruko nagrađivani od strane certificiranih kuća za israživanje tržišta (Costumer's Friend i Superbrands) i ove godine ćemo sudionicima omogućiti da čuju predavanja čak 24 vrhunska hrvatska predavača i bogat program od 24 predavanja istovremeno će se odvijati u dvije dvorane kroz dva dana.

Predavači su Asja Lajtman, Petar Majstrović, Toni Babić, Željko Šundov, Tomislav Bekec, Mirela Španjol Marković, Saša Petar, Mladen Jančić, Davor Bilman, Branko Pavlović, Gordana Kadoić, Domagoj Lipošinović, Dragan Knežević, Matej Sakoman, Ivana Zvrko, Davorka Biondić Vince, Ana Šimunović, Sanja Gomuzak, Kamilo Antolović, Ivana Nobilo, Siniša Begović, Romana Lekić, Blanka Lasić i Ivica Penić.

Ovako izgledaju konferencije u organizaciji časopisa Poslovni savjetnik, za što smo višestruko nagrađivani u kategoriji najboljeg organizatora jednodnevnih konferencija i seminara: http://www.youtube.com/watch?v=IBnnfhbm-Gc

Priuštite si dva dana edukacije i networkinga s kolegama iz prodajnog sektora, upoznajte potencijalne klijente, izbrusite svoje prodajne vještine i usvojite neke nove, naučite upravljati prodajom putem društvenih mreža i koristiti ih u svrhu samopromocije. Brojni praktični primjeri koje vam pripremaju naši predavači sigurno će rezultirati boljim prodajnim rezultatima.

Cijena jedne kotizacije za oba dana iznosi 1.570,00 kn + 25% PDV (ukupno 1.962,50), a popuste odobravamo za rane prijave i veći broj polaznika!

Zahvaljujemo cijenjenim partnerima Heraklea i Studio HRG  te Mariu Valentiću, fitness treneru i promotoru zdravog načina života.

Medijski pokrovitelji konferencije su Posao.hr, Profitiraj.hr, Propisi.hr, Računovodstvo i porezi u praksi (RiPup), Progressive, She.hr, Kreativna vjeverica, ProfessionalICT Business, Meteo info, Crvene cipele, Business Cafe, Edukacija.hr i Business Centar.

Više informacija možete dobiti na tel. 01/49 21 742 i 01/49 21 737.

Prijaviti se možete na navednim brojevima telefona ili svoju prijavu pošaljite na e-mail info@poslovni-savjetnik.com

 

Poslovni savjetnik pratite putem Facebook/LinkedIn/Twitter

 

Podjeli:
Tagovi:

Hosted by Mydataknox