Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 26.01.2021. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Zamjenik voditelja službe za kupce (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Dubrovnik
Rok prijave:
26.01.2021.

Voliš izazove te graditi kvalitetan odnos s kupcima kao i sa dodijeljenim suradnicima? Uz to želiš izgraditi uspješnu karijeru? Ako je odgovor DA onda ćeš se savršeno uklopiti u METRO Cash & Carry tim. Trenutno imamo otvorenu poziciju za

Zamjenika voditelja službe za kupce (m/ž) / Deputy Department Manager Customer Service - Dubrovnik


METRO Cash & Carry je prvak neovisnog poslovanja. Kao vodeća internacionalna kompanija u veleprodaji i najveća prodajna linija unutar METRO AG, sa strašću pomažemo više od 20 milijuna kupaca koji se svakodnevno susreću s 20 milijuna različitih izazova, ambicija i snova. Mi nismo samo dobavljač. Mi gradimo odnos pun povjerenja te razumijemo i predviđamo potrebe naših kupaca. Također, stručnjaci smo u području hrane, čemu pridonosi naš globalni uvid te dugogodišnje iskustvo koje nam osigurava najbolje proizvode, uslugu i tehnologiju potrebne za uspjeh.

Tvoj posao uključuje:
  • Rad na blagajni i obračun blagajne
  • Kontrola obračuna blagajnica, blagajničkih pologa i prometa
  • Rad i korištenje IT aplikacija (baza podataka kupaca, sustav reklamacija)
  • Komunikacija sa centralnim financijama i glavnom blagajnom
  • Zaprimanje i realizacija reklamacija kupaca
  • U odsustvu voditelja odjela organizira rad na odjelu: Organizira rad na blagajnama, Rješava kadrovska pitanja za blagajnike (izrada evidencijskih lista prisutnosti, izrada planova za godišnji odmor, izrada rasporeda rada, pravovremena predaja raznih zahtjeva i sl.)
  • Praćenje dnevnih, tjednih i mjesečnih promocija
Potrebna znanja i vještine:
  • Minimalno SSS ili VSS
  • Radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima (poželjno)
  • Računalna pismenost (MS Word, MS Excel, Outlook) i poznavanje engleskog jezika
  • Usmjerenost na kupca i rezultate
  • Sposobnost upravljanja timom te jasnog prenošenja informacija i davanja uputa suradnicima
  • Analitične, organizacijske i pregovaračke vještine

Sretno, čekamo te.