Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 22.01.2020. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Zamjenik voditelja odjela (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Dubrovnik
Rok prijave:
22.01.2020.

Imaš izvrsne prodajne vještine te iskustvo u vođenju tima? Uz to želiš izgraditi uspješnu karijeru? Ako je odgovor DA onda ćeš se savršeno uklopiti u METRO Cash & Carry tim. Trenutno imamo otvorenu poziciju za

Zamjenik voditelja odjela (m/ž)


METRO Cash & Carry je prvak neovisnog poslovanja. Kao vodeća internacionalna kompanija u veleprodaji i najveća prodajna linija unutar METRO AG, sa strašću pomažemo više od 20 milijuna kupaca koji se svakodnevno susreću s 20 milijuna različitih izazova, ambicija i snova. Mi nismo samo dobavljač. Mi gradimo odnos pun povjerenja te razumijemo i predviđamo potrebe naših kupaca. Također, stručnjaci smo u području hrane, čemu pridonosi naš globalni uvid te dugogodišnje iskustvo koje nam osigurava najbolje proizvode, uslugu i tehnologiju potrebne za uspjeh.

Tvoj posao uključuje:
  • Kontrolu zaprimanja artikla u procesu prijema robe i kontrolu vođenja evidencije isteka rokova
  • Pripremu i provođenje parcijalne i godišnje inventure trgovačke robe na zalihi
  • Poduzimanje svih potrebnih aktivnosti za kontrolu zaliha: naručivanje robe, dispo-liste, otpis oštećene robe, rješavanje nula i minus liste
  • Kontakt s dobavljačima i odjelom nabave
  • Brigu o izgledu odjela (izloženost i način izloženosti (layout) artikala, istaknutost cijena, čistoća i urednost, dostupnost proizvoda) kao i brigu o higijenskim standardima (kako skladišno-prodajnog prostora tako i vlastitog izgleda), kontrolu temperaturnih režima zaprimanja i skladištenja artikala
  • Pregled statističkih izvještaja o ostvarenoj prodaji odjela radi utvrđivanja potrebnih prodajnih aktivnosti poput dodatne promocije, rasprodaje i sl.
  • Upravljanje timom te jasno prenošenje informacija i davanje uputa suradnicima
  • Suradnju s voditeljem odjela u svim procesima i zadacima te zamjenu voditelja odjela u slučaju njegova odsustva
  • Planiranje rada zaposlenika i organizaciju odjela u skladu s poslovnim potrebama
  • Implementaciju i kontrolu prodajnih aktivnosti u suradnji sa svojim timom
  • Naručivanje i prodaju trgovačke robe iz asortimana pripadajućeg odjela
  • Provođenje HACCP i SSOP mjera
  • Odgovornost za realizaciju postavljenih prodajnih ciljeva
Potrebna znanja i vještine:
  • Minimalno SSS
  • Poželjno radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima i znanje engleskog jezika
  • Računalna pismenost (MS Word, MS Excel, Outlook) i poznavanje engleskog jezika
  • Usmjerenost na kupca i rezultate
  • Analitične, organizacijske i pregovaračke i prodajne vještine

Pošaljite svoje molbe do 22.01.2020.
Samo kandidati koji uđu u uži izbor bit će kontaktirani.