Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 26.12.2018. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Zamjenik voditelja odjela blagajni, reklamacija i garancija (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Dubrovnik
Rok prijave:
26.12.2018.

Imaš iskustvo rada u trgovini i na blagajni? Uz to želiš izgraditi uspješnu karijeru? Ako je odgovor DA onda ćeš se savršeno uklopiti u METRO Cash & Carry tim. Trenutno imamo otvorenu poziciju za

Zamjenik voditelja odjela blagajni, reklamacija i garancija (m/ž) / Deputy Department Manager Cashiers, Reclamations and Warranties - Dubrovnik


METRO Cash & Carry je prvak neovisnog poslovanja. Kao vodeća internacionalna kompanija u veleprodaji i najveća prodajna linija unutar METRO AG, sa strašću pomažemo više od 20 milijuna kupaca koji se svakodnevno susreću s 20 milijuna različitih izazova, ambicija i snova. Mi nismo samo dobavljač. Mi gradimo odnos pun povjerenja te razumijemo i predviđamo potrebe naših kupaca. Također, stručnjaci smo u području hrane, čemu pridonosi naš globalni uvid te dugogodišnje iskustvo koje nam osigurava najbolje proizvode, uslugu i tehnologiju potrebne za uspjeh.

Tvoj posao uključuje:
  • Rad na blagajni (skeniranje kartica kupaca, provjeru i skeniranje kupljene robe, provjeru i vaganje namirnica sa svježih odjela, naplatu računa u gotovini ili putem kreditnih i debitnih kartica)
  • Dnevni obračun blagajne (zbrajanje dnevnog prometa i upis na obračunsku listu)
  • Unošenje kartica po POS terminalima u sistem
  • Provjeru blagajničkih pologa i prometa te zaprimanje i realizaciju reklamacija kupaca
  • Izdavanje robe na prijemu
  • Realizacija MHR obrazaca
  • Prijava i odjava blagajnica kao i evidenciju rada blagajnica, evidenciju grešaka i stimulacija blagajnica
  • Poznavanje METRO jedinica, asortimana na mjesečnoj, tjednoj, dnevnoj i vikend akciji
Potrebna znanja i vještine:
  • Minimalno SSS, poželjno radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima
  • Osnovna računalna pismenost (MS Word, MS Excel, Outlook)
  • Poželjno poznavanje blagajničkog poslovanja i poznavanje rada na POS aparatima
  • Odgovornost prema poslu te orijentacija na kupca i rezultate uz timski rad
  • Sposobnost prenošenja jasne informacije
  • Poželjno poznavanje engleskoj jezika
  • Uslužnost i ljubaznost prema suradnicima i kupcima

Pošaljite svoje molbe do 26.12.2018.
Samo kandidati koji uđu u uži izbor bit će kontaktirani.