Ostale informacije:
Radni zadaci: • Organizacija posla - koordinacija i podjela poslova između prodavača u shopu • Izrada rasporeda rada u smjenama i raspored godišnjih odmora • Rad na blagajni • Kontrola čistoće i urednosti svih djelatnika i čistoću i urednosti ukupne opreme i prostora trgovine, skladišnog prostora, higijenskoga prostora, garderobe i ostalih prostorija u sastavu trgovine • Slaganje robe na police te ambalažu i robu u skladište • Kontrolira zalihe i rokova artikala • Planiranje i kontroliranje provođenja kontinuirane obuke novih djelatnika • Kontrola poštivanja 40 satnog tjednog rada na blagajni • Naručivanje robe i potrošnog materijala te zaprimanje iste • Prijava kvara i oštećenja uređaja i druge opreme • Provjera rada rashladnih i drugih uređaja te evidencija roka ispravnosti vatrogasnih aparata • Kontrola storno računa • Kontrola i primjena pravila izlaganja robe ( poštivanje planograma) • Izrada internih inventura robe, minimalno jednom mjesečno • Kontrola pravovremene i točne izmjene cijena te da li svaki artikl ima ispravnu i vidljivu cijenu te potrebnu deklaraciju • Priprema za godišnju inventuru • Odgovornost za vrijednost zalihe Traženi profil kandidata: SSS, razvijene komunikacijske i pregovaračke vještine, snalažljivost i proaktivnost, znanje rada na računalu, a iskustvo je prednost, ali nije preduvjet. Poslodavac nudi mogućnost usavršavanja i napredovanja, primanja koja se sastoje od osnovne plaće, eventualnog dodatka te dvije vrste stimulacije na razini svakog mjeseca koje ovise o rezultatu kompanije te postizanju zadanih ciljeva koji se prate, materijalne pogodnosti (rođendan, Božić, Uskrs, rođenje djeteta, odlazak na godišnji odmor ili proslava jubilarne godine u našoj ekipi, dar za dijete za Svetog Nikolu...) te popust na asortiman poslodavca, samostalnost u radu, rad na neodređeno vrijeme uz probni rok 3 mjeseca.