Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 14.10.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Voditelj/voditeljica kontrole - controlling manager  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
ĐURO ĐAKOVIĆ SPECIJALNA VOZILA D.D. ZA PROIZVODNJU I USLUGE
Kategorija:
Mjesto rada:
Slavonski Brod
Rok prijave:
14.10.2022.

O poslu

Mjesto rada:
SLAVONSKI BROD, BRODSKO-POSAVSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Radno iskustvo:
5 godina
Vrsta zaposlenja:
Na određeno; povećan opseg posla
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Poslodavac:
ĐURO ĐAKOVIĆ SPECIJALNA VOZILA D.D. ZA PROIZVODNJU I USLUGE
Kontakt:
Ostale informacije:
O POSLU Đuro Đaković Grupa d.d. traži iskusnog voditelja kontrole koji će biti odgovoran za predviđanje, proračun, kontrolu troškova, analizu i financijsko izvještavanje menadžmenta i upravnog odbora. Pripremat ćete financijska izvješća tvrtke, kontrolirati troškove, kreirati proračun i voditi tim kontrolinga. Idealan kandidat trebao bi posjedovati snažne analitičke vještine, iznimne vještine rješavanja problema, smisao za brojke, biti visoko organiziran i imati izvrsne vještine vođenja. Odgovornosti • Razvoj financijske strategije, uključujući planove za smanjenje rizika i predviđanje mogućnosti • Financijsko izvještavanje i analiza na visokoj razini • Praćenje i ažuriranje procjena troškova za projekte kako bi se osiguralo da su troškovi unutar očekivanih raspona • Pregled izvještaja o troškovima kako bi se osiguralo da su troškovi razumni i primjereni okolnostima • Koordinacija s drugim odjelima kao što su ljudski resursi, računovodstvo i financije kako bi se osiguralo da se svi troškovi točno prate • Poboljšanje učinkovitosti i smanjenje troškova u cijelom poslovanju • Praćenje proračuna kako bi se osiguralo da potrošnja ne prelazi odobrene razine • Priprema izvješća za menadžment o troškovima i rashodima • Zakonska konsolidacija • Izvještavanje Zagrebačke burze • Redovita konsolidacija proračuna • Izrada financijskih pregleda i pružanje investicijskih savjeta • Bliska suradnja s menadžmentom ili izvršnim timovima radi razmjene izvješća i nalaza analize • Dobro razvijene vještine vođenja • Koordinirati i usmjeravati pripremu proračuna i financijskih predviđanja te izvještavati ​​o odstupanjima • Pravovremeno pripremati i objavljivati ​​mjesečna financijska izvješća • Koordinirati pripremu regulatornog izvješća • Istraživati tehnička računovodstvena pitanja radi usklađenosti • Osigurati kvalitetnu kontrolu financijskih transakcija i financijskog izvještavanja • Dodatne dužnosti kontrolora prema potrebi Kvalifikacije • Dokazano iskustvo kao kontrolor ili slična pozicija najmanje 5 godina • Završen odgovarajući preddiplomski ili diplomski sveučilišni studij • Temeljito poznavanje računovodstvenih načela i postupaka • Izvrsne komunikacijske sposobnosti, izvrsno poznavanje ENG jezika • Iskustvo u izradi financijskih izvješća • Izvrsne administracijske vještine ______________________________________ ABOUT THE JOB Đuro Đaković Grupa d.d. is looking for an experienced Controlling Manager who will be responsible for forecasting, budgeting, cost controlling, analysis and financial reporting to management and the board of directors. You will prepare a company's financial reports, control costs, create a budgeting process, leading controlling team. The ideal candidate should possess strong analytical skills, exceptional problem-solving skills, a flair for numbers, be highly organized, and have excellent leadership skills. Responsibilities Developing financial strategy, including risk minimization plans and opportunity forecasting
High-level financial reporting and analysis
Monitoring and updating cost estimates for projects to ensure that costs are within expected ranges
Reviewing expense reports to ensure that expenses are reasonable and appropriate for the circumstances
Coordinating with other departments such as human resources, payroll, accounting, and finance to ensure that all costs are accurately tracked
Improving efficiencies and reducing costs across the business
Monitoring budgets to ensure that spending does not exceed approved levels
Preparing reports to management regarding costs and expenses
Statutory consolidation
Reporting to Zagreb Stock Exchange
Regular budget consolidation
Developing financial reviews and providing investment advice
Working closely with management or executive teams to share reports and analysis findings
Well-developed leadership skills
Coordinate and direct the preparation of the budget and financial forecasts and report variances
Prepare and publish timely monthly financial statements
Coordinate the preparation of regulatory reporting
Research technical accounting issues for compliance
Support month-end and year-end close process
Ensure quality control over financial transactions and financial reporting
Additional controller duties as necessary
Qualifications Proven experience as a Controller or similar role at least 5 years
BSc in Finance or Economics or relevant field; Master’s degree will be a plus
Thorough knowledge of accounting principles and procedures
Outstanding communication abilities, excellent knowledge of the English language
Experience with creating financial statements
Experience with general ledger functions and the month-end/year end close process
Excellent administration skills
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
126890327
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.