Voditelj smjene (m/ž)

7 dana do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
05.12.2021.

VODITELJ SMJENE


Amrest Adria d.o.o. podružnica je AmRest holdings SE, najvećeg nezavisnog operatera restorana u središnjoj i istočnoj Europi. Gradimo portfolio sa poznatim brendovima poput KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks, La Tagliatella, Blue Frog...
Harland Sanders 1930. godine, kada je pokrenuo prvi KFC restoran, imao je jedinstveni recept za piletinu i ogromnu vjeru u budući uspjeh. Od samog početka bio je vjeran jednom principu koji je strogo poštivao:

“U potpunosti se posveti onome što radiš i radi sve na najbolji način!”

Vjerujemo da taj pristup stoji iza uspjeha KFC-a i zahvaljujući njemu toliko ljudi danas odabire nas –ovdje se osjećaju ugodno, imaju povjerenje u nas te cijene naše napore.


KOGA TRAŽIMO:

  • iskustvo u organizaciji te vođenju tima
  • svojim ste radom uzor drugim djelatnicima i znate kako ih motivirati
  • iskustvo na istim ili sličnim pozicijama (prednost prilikom zapošljavanja)
  • fleksibilnost za rad na više lokacija - mobilnost
  • timske igrače koji svoj rast i razvoj temelje na radu i vođenju ljudi


ŠTO NUDIMO?

  • stabilno i sigurno radno mjesto
  • fleksibilno radno vrijeme
  • konkurentna plaća iznad prosjeka u sektoru ugostiteljstva uz punu isplatu na račun
  • plaćeni trening u trajanju od mjesec dana
  • fleksibilno radno vrijeme i rasporede mjesec dana unaprijed
  • mogućnost napredovanja u međunarodnoj kompaniji
  • ugovor na neodređeno vrijeme
  • neto dodatak na plaću od 1050,00HRK
  • dodatni mjesečni bonus na osnovu vlastitih rezultata
  • isplata punog iznosa prijevoza za svaki odrađeni mjesec
  • praktični i online trening

OPIS POSLA:

  • sudjelovanje u operativnim zadatcima restorana
  • upravljanje timom zaposlenika restorana tijekom smjene
  • osiguravanje vrhunske kvalitete proizvoda te funkcionalnosti opreme restorana


PRIJAVE PRIMAMO PUTEM LINKA ZA BRZU PRIJAVU.




Brza prijava

Pošaljite zamolbu za posao i prijavite se na ovo radno mjesto.
Prijavite se za posao →