Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 31.01.2019. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Voditelj restorana (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Savudrija
Rok prijave:
31.01.2019.

KEMPINSKI HOTEL ADRIATIC 5* - Skiper Hoteli d.o.o.
Kao najstarija europska hotelska grupacija, osnovana 1897. godine, Kempinski je izgradio svoj ugled na uvjerenju da su ekskluzivnost i individualnost ključni elementi istinskog luksuza. Iz godine u godinu, s otvaranjem novih hotela i odmarališta u Europi, na Bliskom istoku te u Africi i Aziji, raste i broj gostiju koji cijene navedene odlike.

Kempinski Hotel Adriatic otvorio je svoja vrata u kolovozu 2009. kao prvi hrvatski luksuzni golf i spa resort s pet zvjezdica na moru. Smješten nedaleko od Umaga, hotel nudi prekrasan pogled na hrvatsku, slovensku i talijansku obalu te na bijele vrhove Alpa. Raspolaže sa 186 ekskluzivno opremljenih soba i apartmana, dva elegantna restorana, tri bara, spa centrom veličine 3000 kvadratnih metara, teretanom, dječjim Kempi Klubom, ekskluzivnom plažom, raznovrsnim konferencijskim sadržajima u hotelu i u zasebnom konferencijskom centru smještenom na samoj morskoj obali. U sklopu resorta nalazi se i Golf Klub Adriatic, prvo istarsko natjecateljsko golf igralište s 18 polja.

Ako ste komunikativni, samostalni u radu, energični, pozitivni želite dalje razvijati tvoju karijeru u međunarodnoj hotelskoj grupaciji, pridružite nam se!

Voditelj restorana (m/ž)

Posao obuhvaća:
  • Pružanje profesionalne usluge prema Kempinski standardima
  • Poznavanje i promocija proizvoda hotela
  • Poznavanje koncepta svog mjesta troška te obučavanje svojih zaposlenika shodno tome
  • Aktivno sudjelovanje u dizajniranju jelovnika
  • Organizacija degustacije novih stavki na jelovniku te poznavanje gastronomije regije
  • Podrška u pripremi proračuna mjesta troška te provođenje inventure operativnih zaliha i opreme
  • Nadzor i podizanje kvalitete usluge i zadovoljstva gostiju
  • Rješavanje žalbi gostiju na profesionalan i efikasan način te o tome obavještanje voditelja odjela
  • Dodjeljivanje odgovornosti svojim zaposlenicima implementirajući princip obavljanja više zadataka istovremeno te povremeno provjeravanje njihovog učinka posla
Uvjeti:
  • Komunikativnost, spretnost, samostalnost, samomotiviranost, proaktivnost
  • Stručna sprema: KV (srednja stručna sprema)
  • Potrebne godine iskustva: 2
  • Jezici: Engleski (napredno)
  • Vozačka dozvola: B
  • Vještine: MS Word

Što nudimo
Rad u dinamičnoj atmosferi, mogućnost treninga izvan sezone u Kempinski Hotelima izvan Hrvatske, edukacija prema Kempinski Standardima, mogućnost napredovanja, tri besplatna obroka u kantini za zaposlenike i dodatak za troškove prijevoza na posao ukoliko živite u okolici. Na naše se radnike primjenjuju i sve ostale beneficije koji imaju svi radnici Kempinski hotela.


Vrsta zaposlenja: Na određeno vrijeme. Cijelogodišnje zaposlenje.


Prijavite se putem Brze prijave do 31.01.2019.