ZADOVOLJAVATE LI
SLJEDEĆE KRITERIJE?
- završen Fakultet elektrotehnike i računarstva, Fakultet organizacije i informatike ili srodni fakultet sa naglašenom tehničkom (IT) komponentom
- minimalno tri godine iskustva na projektima redizajna/unapređenja poslovnih procesa kroz uvođenje novih ili dorade postojećih programskih rješenja
- iskustvo u rukovođenju timom
- napredna razina znanja u administraciji procesno orijentiranih sustava (ERP)
- iskustvo u administraciji/održavanju baza podataka te u programiranju (poželjno poznavanje web tehnologija)
- napredna razina znanja u administraciji korisničkih računala (Windows operacijski sustavi, Office alati)
- poželjno iskustvo u administraciji sljedećih sustava: Document Management System (DMS), Warehouse Management System (WMS), sustavi za poslovno planiranje i izvješćivanje (BI)
- poželjno iskustvo u retail usmjerenoj organizaciji
- znanje engleskog jezika
|
KAKO ĆE IZGLEDATI VAŠ POSAO?
- vodit ćete informatičke projekte koji se odnose na uvođenje novih ili unapređenje postojećih programskih rješenja
- bit ćete odgovorni za podizanje razine kvalitete stručne programske podrške koju kao Sektor informatike pružamo našim korisnicima
- bit ćete odgovorni za podizanje razine znanja i kompetencija unutar Sektora informatike
- sudjelovat ćete u formiranju strategije razvoja Pevec informacijskog sustava
- upravljat ćete procesima vezanima uz redovno održavanje informacijskog sustava (primjerice: proces upravljanja promjenama, proces upravljanja korisničkim pristupom, upravljanje incidentima)
|